-Taelice-

950 27 5
                                    

Taehyung:

Lisa ile uzun süredir olmasada çıkıyorduk ve onu çok seviyorum. Avm'ye alışveriş yapmak için saat 14.30 gibi evden çıkıcağını o sıralarda ona ulaşamazsam endişelenmememi söyledi. Ben? TAE!  Tabiki şuan Lisa'ların yurdun önünde değilim.

Saate ikide bir bakıyordum ne zaman çıkıcak bu kız. Çıktığı gibi arkasından koşarak sarıldım "Hıh" gibi şirin bir ses çıkartınca ellerini tuttum "Yaaa oppaaa napıyosun ödüm koptu ya" dedi ellerimizin birini ayırdım ve diğer tarafına geçtim "Oppa senin bu saatlerde ne işin var Avm'ye gidiyorum ben "dedi"bende gelicem sana orda bakanlar olur şimdi" dedim geçtiğimiz sokaktaki büyük bir apartman merdivenine ilerledim oda geliyordu. Merdiven girişinden biraz üstte ben o yukarda duruyordu maskemi çıkarttım "Bıktım şunlardan " dedim "ohh oppa mecburen takmalısın anlaşma yapalım ve sende maske sorunu unut?  eğer bütün gün benim aldıklarıma karışmazsan... " dedi ona izin vermeden " Seni öpücem veee aldığın şeyleri yerine vericez" dedim "Ne hayır. Yani aldıklarımı geri veremem olmaz. " dedi utanıyordu "Tamam seni öpücem " dedim ve maskemi taktım bir arka sokaktaki arabama gidiyorduk karınlıkta kalan boş sokaklara araba koyuyordum.
...
Aisshhh sakin ol Tae birden aklıma gelen şeyle Lisa'yı kendime çevirdim "Eğer ben kaybedersem ne olucak" dedim şirince düşünmeye başladı "O zaman görürsün" dedi ve güldü.
...
Aldığı bir kaç şeye dayanamadım  bu aldığı en kısa şeylerdi ve ben kaybettim.

Yolda onu bırakmak istemiyorum o yüzden onu o karanlık sokaktan sonra kendim bırakacaktım saat 19

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yolda onu bırakmak istemiyorum o yüzden onu o karanlık sokaktan sonra kendim bırakacaktım saat 19.49 olmuş ve ben onu kapkaranlık sokakta asla bırakmam. Arabayı bıraktıktan sonra Lisa maskesini çıkarttı bense arabada unutmuştum zaten karanlıktı armyler sokakta değildir. Yurdun yakınlarında Lisa'nın birden önümde durması ve bana dönmesi ile ona gülümsedim "Sanırım cez-" duaklarıma yapıştı wtf! Bayılıcam şuruya yer açın bir kaç dakika sonra ayrıldık "Evet cezan senin istediğin şeyi ben yaptım sen değil" dedi ve tekrar küçücük bir öpücük verip yurda ilerledi. Hayatımda ki en güzel en muhteşem eşi benzeri olmayan bir gün oldu.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Nasıldı?
-Lynx- sizi seviyor...

A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin