3 ay sonra
R... 17.45Karnım çok hafifçe büyümüştü jennie Unnie 6 aylık Lisa 4 aylık bende 3 aylık bebeler taşıyoz ㅋㅋ Jisoo Unnie kızlarını bize kakalayıp alışmamız için bize veriyo fakat o uyuyamadığı için hep uyuyo ㅋㅋㅋ. Jennie Unnie birden çığlık attı "Noldu! " Diye çığlık attık Lisa'yla iyiki kızlar yukarda anneleriyle uyuyorlar. "Ayh tekme attı birden " Dedi Lisa ile derin bir nefes aldık Jennie unnie karnına bakıp "Lann vicdansız sen kesin babana çekiceksin huyların ondan olmasın bariğ " Dedi ve bunun üzerine Lisa ile güldük.
Zil çalınca saate baktım 18.26 kapıya koşarak gittim ve nefesimi normalmiş gibi yapıp açtım Jungkook bana bakıp "Rose sana koşma demiştim diye hatırlıyorum"dedi ve bende " koştuğunu nerden çıkarttın Jungkook? " Dedim "Normalde 2 dakika 24 saniye kapıda beklerim şuan 1 dakika 12 saniye bekledim sence? " dedi ve Jin oppa "Yuh wk saydın mı? " Dedi "Lafı ağzımdan aldın Jisoo unnie öpsün seni " Dedim herkes gülünce Jennie unnie tekrar çığlık attı "SEN BABANA ÇEKTİN KESİN OLUM O NASIL TEKME ÖLÜCEM SANDIM YUH W-" Tam küfür edicekken Yoongi oppa Jennie unnieyi öptü Lisa koşarak Tae Oppanın yanına gitti ve sarıldı Jin oppa yok yukardadır.
19.37
Herkesi geçirip kapıyı kapattım "Huh!~" dedim ve arkamı dönmemle Jungkook'u beklemiyodum. "Canın birşey çekiyo mu? " Dedi "Hayır daha hiç birşey çekmedi " Dedim "Şimdi şu sıralarda canın çekmeye başlıyomuş ben bir alışverişe gidiyim en iyisi " dedi ve tam gidecekken kolundan tutup "Hayatım gerek yok evde şuan her şey var" Dedim ve minicik bir öpücük verip salona gittim birden canımın mango çekmesiyle beraber Jungkook'a baktım uyukluyordu kıyamam ki ben ona şimdi evde ne var diye bakınmaya başladım Nutella görmekle ona koşup elime aldım kaşıkla beraber salona gittim ve televizyonda olan diziyi izlemeye başladım o kadar çok yemiştim ki artık kilo aldım... Kilo aldım.
J...
Uyukluyordum Rose Nutella'yı bitirmişti sincap ya minik bir bebek gibi oturmuş sakin sakin Nutella'yı yiyordu birden durup ağlamaya başladı "Noldu sevgilim" Diye aceleyle sordum "Ben çok şişko olucam sonra bu kiloları vermiycem kocaman bir kız olucam sonra sen beni istemiyceksin gidiceksin. " Dedi Jin hyungun dediğini hatırla "Olup olmadık birşeye durup dururken ağlamaya başlarsa modelini yerine getir" "Aşkım saçmalama ben seni ölsem bırakmam özellikle oğlumuzu asla bırakmam " Dedim "O bir kere kız olucak " Dedi "hayır erkek olucak ve bütün kızlar benim oğluma düşücekler." Dedim "Yook ya benim kızım dünya güzeli olucak " Dedi "Senin gibi mi? " Dedim gülüp mutfağa koştu bende peşinden giderek "Sana koşma diyorum Jeon Chaeyoung! " Diye peşinden bağırındım mutfağa girdiği gibi buzdolabını açtı ve bakınmaya başladı "of!" dedi "noldu güzelim" dedim " Şeyy Jungkook benim acım mango çekti " dediğinde güldüm" gelirim ben kapıyı kilitlerim ben sen arkadan kilidini tak " dedim ve çıkıp kapıyı kilitledim ve birden dudağıma yapışılmasıyla şok geçirdim ve önümdeki her kimse ittim ve kim olduğunu anlamaya çalıştım Yeri? "Yeri!?" diye bağırdım "Beni unuttun sen Jeon seni sevenleri o kıza seçtin!" dedi " ÇÜNKÜ!BEN!ONU!SEVİYORUM!" diye bağırdım ve yandan Tzuyu geldi "Jeon Chaeyoung sevgili karın ağlıyor olabilir" dedi ve güldü Has-"O HAMİLE!-kızlar ağlamaya başlar- SAÇMA SAPAN HARAKETLERİNİZ ONU ÜZÜCEK VE BUNUN CEZASINI FENA HALDE ÖDİYECEKSİNİZ"diye bağırdım kapıyı açmak için yöneldim ama kapı açıldı arkamdan adım sesleri gelmeye başladı "BURAYA GELMENİZ İÇİN 3 SANİYENİZ VA-" sözümü kesen Rose oldu "BANA BAK JEON JUNGKOOK BU KIZ HERKİMSE ONUN YANINA GİT BENİ VE BEBEĞİMİN YANINA BİR DAHA YAKLAŞMA!" diye bağırdı ve kapıyı kapatacağı sırada tuttum "ROSE! gerçekten ben birşey yapmadım onlar Tz-" gene sözüm kesilmişti ama bu sefer onun yerlere serilmesi yüzünden"ROSE!!" diye bağırdım ve hızla içeri götürdüm fazla üzülmüştü tamamen benim suçum.
Doktor geldi ve bakmak için odaya girdi ben ise bu sırada kapının önünde "benim suçum", "benim suçum" ,"benim suçum", "benim suçum" diyerek dolanıyordum doktor odadan çıkınca ona baktım "Jeon bey eşiniz bir olaya fazla üzülmüş ve bu bebeği düşürmesine neden bile olabilirdi bebek nefessiz kalmış bir süre bunu hızlı nefes almasından anladım fkat bu üzüldüü şey her neyse hemen bitmek zorunda bebeğinizin ölüm tehlikesi var ve sizi sayıklıyordu bir bakın" dedi teşekkür ettim evden çıkıp gitti. İçeri girdiğimde " Duydum Jeon beni sevmek zorunda değilsin" dediğinde sinirden kafamı geriye atıp nefesimi bıkkınca verdim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾
FanfictionBangtanpink whatsapp konuşması... BEYNİNİZİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ LÜTFEN YOLDA SEVAP İŞLEMEK İÇİN BİRİNE VERİNİZ!!! uyarımı yaptım ROSEKOOK + TAELİCE + JİNSOO +YOONNİE