Jin;
Başkan çağırmıştı bir kadın idolle fotoğraf çekileceğini söylemişti kim olduğunu deli gibi merak etmiştim ama başkan söylemedi.
Saat 3 gibi menajer geldi şirkete gittim gördüğüm kadın kahve saçlı kısaydı ve oldukça zayıf gözüküyordu. Yanına gittiğimde menajer "siz tanışın Jin bey" dedi ve o gitti odada bizden başka kimse yoktu kapıyı kapatmıştı menajer, yanlış alayabilirlerdi. Yanına gittiğimde önüne doğru ilerken "Merhaba be-JİSOO! " karşımda onun durması ile kendime çekip sarıldım "Sana da merhaba ben senin tavuğun" dedi güldüm oda güldüğünde içime dolan huzur... Anlatamam.
Kapının ordan sesler gelirken başkanların olduğunu anladık ve ayrılıp üstümüzü falan düzelttik. Başkanlar girip "Çocuklar yaklaşık 5-6 saatlik bir çekim var uzun yani hazır olun " dedikten sonra gittiler.^3 saat sonra ^
Mola vermemizi ve yemek yememizi söylediler. Yanımıza gelen biri bize ne yiyeceğimizi sorduğunda aynı anda "tavuk" dedik tabii Jisoo biraz daha sesli o ayrı ㅋㅋ.
Jisoo"Ben bir Jennie'yi arıyım ne yapıyolarmış bir öğreniyim " dedi ve balkon gibi olan yere çıktı... Geri geldiğinde noldu der gibi kafamı salladım "Ahh baş belaları Rosé ve Lisa pasta yapmaya başlamışlar sonra Lisa kek kalıbına yanlışıkla vurmuş ve ikisinin de üstü kek olmuş Jennie de şuan 180° fırında pişiricem onları dedi ve kapattı" dedi gülmeye başladım "Bekle ben hallederim " dedim ve Yoongi'yi aradım... HAYRET! açtıYoongi Jungkook'u Tae'yi ve kendini alıp Kızların yurduna gidin sorgulama.
Dedikten sonra suratına kapattım. Ve yemeklerimiz gelmişti onları bir güzel yedikten sonra çekimlerle devam ettik. Akşam olduğunda çekim yeri sahil olduğundan tertemiz havayı içime çekiyordum "Jin ve Jisoo sarılmalısınız" diyen fotoğrafçıya baktıktan sonra Jisoo'ya sarıldım oda bana sarıldığında ölebileceğimi düşünüyordum.
Ki öyle olmadı çünkü mal bir menajer gelip saçlarımı düzeltti ve fotoğrafçı başka şekilde fotoğraf çekti...Yoongi ve tayfası ne yapmıştı acaba?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾
FanficBangtanpink whatsapp konuşması... BEYNİNİZİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ LÜTFEN YOLDA SEVAP İŞLEMEK İÇİN BİRİNE VERİNİZ!!! uyarımı yaptım ROSEKOOK + TAELİCE + JİNSOO +YOONNİE