5 ay sonra.
R.
Bugün evlenicektim hemde en sevdiğim adamla 😊😊😊 bazen başta üzüldüğüm için kendime kızıyordum çünkü Jungkook ile kavga etmeye başladığımızda ikimizde birbirimize sarılıp özür diliyoruz ve böylece alıştık ve birbirimize karşı hiç tavır sergilemedik . Herkes hazırdı minikler bile.
(Buraya koyamadım-malwtp-medya)Jisoo unnie ikisinide kucağına almış oturuyordu çok şirinler Lisada hamile kaldı ya! Jennie unnie'nin bebeğini Yoongi oppa erkek istiyodu erkek oldu jennie unnie'nin karnı baya bir büyüdü aslında? Ben hala 43 kiloyum Lisa 50 oldu yemekten Jennie Unnie ve Jisoo Unnie de kilo almışlardı ben hala çok zayıfım -_- .
Zamanı gelmişti artık hazırdım Jungkook kaç defa geldi beni görmeye çalıştı bir süre sonra yalvardı ama unnielerim ve özellikle Lisa izin vermediㅋㅋ.
Jimin oppa girdi pembe saçlarıyla göz kırptı ve güldü "Oha! Rose! Çok güzel olmuşsun lan! Jungkook-shi ölücek! " Diye bağırdı ve sessizce güldü Jungkook kapıdan "Aish! Siz beni deli mi ediceksiniz kapıyı kırıcam artık çık şurdan Rose! " Dedi güldüm "Tamam be! Kütük! " Dedim Jimin Oppanın koluna girdim ve kapıdan dışarı çıkmamla Jungkook beni baştan aşağı sürdü sonra Jimin oppa'dan kolumu çekip beni kendine çekti Jimin oppa "Ahh piskopat kıskanç tavşan" Dedi ve güldü bende gülünce Jungkook bana seni fena yaparım Rose bakışını atıp benim görmediğimi sandığı gülüşünü sundu.
"Evet!"diye bağırdı Jungkook ve 1-2-3 Lisa bas der gibi yaptı bastım tamam ayakkabılarım biraz fazla topuklu ve sert olanilibilir ama (çığlık djdjd ) bağıracak kadar değil bence .
Düğün bittiğinde bende bitmiştim Jungkook ile eve gittik gerçekten büyük bir ev almıştık aslında 2 kişiyiz ama 1 üye daha gelse bile burası bize büyüktü. Salona geçip oturdum uyukluyordum birden Jungkook karşıma geçip bana bakmaya başladı ama böyle nasıl şeytanca biraz daha baktı "Ya ne var? " Dedim güldü "Rose-shi~ azcık işimiz var sanırsam " Dedi anlamadım? Ne var der gibi kafa salladım ve göz kırptım "Rose! Cidden mi çok safsın " Dedi "Ne var anla-Has.. Hayır Jungkook-shi döverim seni " Dedim "Döv~ umrumda mı sence? " Dediğinde kafamı arkaya atıp uyuyo taklidi yapmaya başladım birden boynundan öpünce huylandım "Jungkook! " Dedim güldü "İstesen de istemesen de yapıcaz Jeon Chaeyoung" Dediğinde güldüm farklı gelmişti peki Jungkook bey siz kaşındınız gelinliğini ağır değildi ve direk Jungkook'un kucağına oturdum "Rosie~" Diyerek kafasını geri attı ama sen istedin bunu Jeon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾
FanfictionBangtanpink whatsapp konuşması... BEYNİNİZİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ LÜTFEN YOLDA SEVAP İŞLEMEK İÇİN BİRİNE VERİNİZ!!! uyarımı yaptım ROSEKOOK + TAELİCE + JİNSOO +YOONNİE