J..
"Tae Sakin ol Lisa seni seviyor niye seni bıtakıp kaçsın mal! " Dedim Tae "Yok ben ya kaçarsan ya ayaklarım benden habersiz gitmeye kalkışırsa! " Dedim alnıma bir tane yapıştırıp "Suga Hyung! " Diye bağırındım Tae 1 ay sonra evlendikleri için biraz panikle o zaman alışmıştı ama şuan öyle değildi ve "Noldu Jennie'ye bişey mi oldu! WooBin iyimi? " WooBin daha yeni öğrendikleri oğullarını ismi.
Rose'ye bakmak için odanın önüne gittim kapıya tıklayıp "Lisa noona Rose ordamı? " Dedim kapı açılıp "Burdayım sevgilim " Dedi üstüne baktım "Sence Lisa'dan daha güzel değil misin Lisa kızmasın demişti sana benden güzel giyinme diye" Dedim ve güldüm "Jungkook bende sana demedim mi her seferinde şu kravatını düzgün bağla diye" Dediğinde güldüm "Bana da bağlatmıyosun " Dedi "Napabilirim o kadar yakınımda olunca yaramazlık yapabiliyorum ve bunu düğüne gitmeden önce yaparsam hoş olmaz" Dedim "Oha! Ya ben de diyorum bu bana niye bağlatmıyo kravatını... Afferim benim tavşanıma" Dedi ve güldük .
Onu kendime çektim "Jungkook-shi daha biraz önce dedin" Dedi "Sen ne dedin sen" Dedim ve kollarımı bedeninden çektim "Jungkoo- Yok demedim öyle bişey demedim " Dedi Jungkook-shi demesi beni aşırı derecede tahrik ediyo nasıl oluyo bu bilmiyorum ama oluyo bir şekilde ve hoş şeyler olmuyo" sanki dedin " Dedim "Yok birtanem demedim ben demedim " Dediğinde dudağına yapıştım ayrılınca kırmızı ruju dağılmıştı tuvalete gidiyordu... Ne! Takip ediyorum ne var ki bunda? İçeri girdi dusğındaki ruju düzelttip tekrar sürdü ve bana bakıp "Gel kırmızı ruju tavşanㅋㅋ" Dedi yanına gittim benim dudağımdaki ruju temizleyip ordan çıktık o kızların bende erkeklerin odasına.
Rm Hyung dan kravatımı düzelmesini istedim lan kravat bağlamayı bilmiyo muşum ben way wk.
...
Lisa ve Tae nüfus cüzdanını aldıktan sonra Lisa Tae'nin ayağını felç ettikten sonra 1 dakika 34 saniye 54 salis-şaka saymadım ama yiyiştiler birazcık. Sonra Rose ile evlenmek için tarih ayarlamak için gittiğimizde yaz sezonu olduğu için 4-5 ay sonrasına verdiler Rose baya üzülmüştü ama birbirimizi bırakmıycağımız içinpek bir sorun yok açıkçası.5 saat sonra
Evde tektim artık ve Rose'de tekti
Aşkım nasılsın?
İyiyim sen? (Moreli bozulmuş bir sesle)
Rose üzülme! Hem bak o sırada Jisoo noonanın ikizleri doğmuş oluyor herkes mutlu olucak sen bu zaman içinde yüzlerce gelinlik bakabilirsin?
Jungkook olay o değil ben... bu ara içinde kavga edip ayrılmamızdan korkuyorum.
Ben seni asla bırakmıycam kavga edersek ayrılmayız ki biz o kadar kavga ettik hiçbirinde ayrılmadık şimdi asla bırakmam seni üzülme istersen yanına geliyim?
Eğer gelmek istiyorsan gel benim için sorun yok.
Tamam geliyorum.
Peki görüşürüz tavşanım.
Görüşürüz sincabım.Hızlıca üstüme baktım iyiydi hemen arabaya atlayıp Rose'nin evine gittim zile bastım ve gerçekten sinirlendim
(giyim tarzları çok benziyo yhaaa! Neyse giydikleri şeyler bunlar)
İçeri girdim anahtarı vardı çünkü ;)
gördüğüm şeyler gülmeye başladım elinde bir kutu dondurma yerlerde peçete ve çikolata poşetleri falan yorganın içinde de bir ağlayan Rose buldum dondurmayı yerken "Bakkk bu adamda bırakmıycam diyo bırakıyo yüzsüz! Öl sen kız seni 4 sene bekledi köpek! ㅠㅠ "dedi yanına gidip oturdum beni fark edince sarıldı ve ağlamaya devam etti en sonunda yorgunluktan uyuya kaldı kucağıma alıp yukarı çıktım yorganın içine yatırdım yanına da ben yattım gerçekten Rose ile birlikte uyumayalı 4 gün oldu özlemişim onu uyurken izlemeyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾
FanfictionBangtanpink whatsapp konuşması... BEYNİNİZİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ LÜTFEN YOLDA SEVAP İŞLEMEK İÇİN BİRİNE VERİNİZ!!! uyarımı yaptım ROSEKOOK + TAELİCE + JİNSOO +YOONNİE