Özel-6-

631 20 20
                                    

*Bu son özel ama Final(özel bir kısımda yapıcam) var * bangtanpink_1234

4 ay sonra

Her dakika yiyordum ve artık tekmelerine dayanamıyordum . Jungkook mutfaktan çıkıp ysnıma geldi "Oo benim oğluşum gene acıkmış mı? " Dedi güldüm "o oğluşun ne zaman doydu ki" Dedim güldük birden tekrar tekme atmasıyla çok kötü oldum bu sefer öyle böyle değil ama ölücem sandım "Jungkook! " Diye çığlık attım yanıma gelip elimi elinin içine aldı "Derin nefes al ver hayatım " Dedi ama alsam bile bir işe yaramıyordu elini sıkıyordum "Jungkook! " Diye tekrar çığlık atınca yukarı koşup çantamı alıp beni kucaklayıp hızlıca evden çıktık arabanın arkasında ölüme gidiyormuşum gibi hissediyordum ve defalarca kes çığlık atmıştım.

Jk...

Rose beni istesede almadılar yanına. Şuan hala elim ayağım titriyordu ama yanımda kardeşlerim vardı ve herkes diğer minikler bile buradayken Baba olucam elime alıcaktım onu Lisa"Tae (kız)Da Eun'u alır mısın?" Dedi Tae yanımdab ayrılıp Da Eun'u alıp yanıma geldi ve bana baktı "İsmi ne olucak kanka " Dedi cevabım çok basitti "Jungyoung olucak Rose'un haberi yok" Dedim "Lisa ordan yanıma geldi "ay ne romantik Jungkook'un ismiyle Rose'un isminin birleşimi " Dedi güldük ordan Suga hyung geldi elinde Woo bin ile "Bak ama karın yoruldumu, dedikodu yapıcağı zaman falan-Tae ile kendisini gösterir- böyle kucağında tutucaksın " Dedi "Olsun 2-3 kiloluk birşey zaten ben Rose'yi taşıyorum onu ohoo " dedim ve doktor çıktı .

Koşup yanına gittim "Baba olduğu çok belli" Dedi yanımdakilere güldüler"Çok güzel geçti oğlunuz içerde bekleyememiş ㅋㅋ karınızı yarım saate odasına alıcaz"dedi ve gülümseyip omzuma elini koydu hafifçe iki defa vurdu ve gitti. Mutluluktan ağlamaya başladım Lisa DaEun'u Tae'nin elinden aldı ve Tae bana sarıldı ve diğer oradaki elinde bebek olmayan herkes ağlamayı bıraktım "LAN GERÇEKTEN BABA OLDUM OLUM BEN! " diye bağırdım gülüştük ve hemşire gelip "Jeon Chaeyoung'un yakınları siz misiniz? " Dedi "Evet onları boşverin ben kocasıyım" Dedim öne atlayıp "Karınızı 3.kattaki r05 no'lu odaya aldık" dedi hiç birşey demeden merdivenlere koştum ordan da 3. Kata doğru çıkmaya başladım.

"305, 305,30-5! " Kapıyı görünce içeri daldım daha bebeğimizi getirmemişlerdi ama benim kızım uyanmıştı beni görünce "Jungkook! " Diye bağırdı ve ağlamaya başladı koşup sarıldım "Anne oldun baba oldum bizim bebeğimiz oldu hemde minicik" Dedim "Evet " Dedi oda ağlıyordu saçlarını öptüm "Ona ve sana hayatımı adıyacağıma söz veriyorum aşkım" Dedim yakamdan çekip öpmeye başladığında güldüm ve bende onu öptüm ne var canım!?

1 saat sonra

Herkes burdaydı erkekler ayakta kızlar ise Rose'nin yanında ki koltuğa oturmuş çocuklarla ilgileniyordu birden kapı açılınca Rose'nin elini bırakıp kapıya döndüm gördüğüm şeyle gene ağlamaya başladık hemşire getirip bebeği Rose'nin kucağına verdi ve yatağını Rose'nin yatağının yanına koydu onu yıkamışlardı üstünde mavi pijaması kapalı gözleri ile uyuyordu Rose bana vermeye kalktığında "Hayır ben onu tutamam ya canı acıtırsam olmaz" Dedim dahada ileri getirdi bu sefer kucağıma aldım o kadar minikti ki tutmaya bile korkuyordum biraz daha baktım suratına gitip Rose'ye tekrar verdim "Ben gelicem " Dedim ve odadan çıkıp derin bir nefes aldım ve tekrar girdim.

1 hafta sonra

Rose Jungyoung kucağında yavaşça yanıma geldi "biz geldik babası" Dedi Rose'yi öpüp "Hoşgeldiniz annesi" Dedim arabanın kapısını açıp oturdum ve arkaya eşyalarımızı koydum ve kapıyı kapatıp yerime geçtim Rose'nin kemerini kaktım daha sonra kendi kemerimi taktım eve sürmeye başladım.

1yıl sonra 2 Aralık 2019

Bu yıl 1 yaşına (Kore'de 2 ama bi 0 kabul ettiğimiz için 1 yazdım çünkü neden olmasın? ) girecekti bir kafeyit
Kapattırıp orayı hazırlattık fanlarda gelebilecekti fanmeetingin doğum günü versiyonu gibi bişeydi sadece Doğum günü kutlanıp eğlenilip gidilicekti.
Rose ile pastayı kestik ve eğlemeye başlayan fanlar ile birlikte devam ettik.

A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin