Jungkook ile kavga ediyorum neden mi Jisoo unnie'nin ve Jin oppa'nın düğününde giymek istediğim kıyafeti giydirtmiyo ne var şunu giysem
Fazla güzelmiş herkes bana bakarmış göz devirdim "Bana ne baksın o zaman " dedi ve odadan çıktım Jisoo unnie'nin odasına gittim
Çok güzellerdi Lisa'ya sarıldım ağlamaya başladım beni bu yüzden kırması canımı acıtmıştı Lisa niye ağladığımı sordu "J-jungk-" derken Jennie unnie"Geri zekalı bu " dedi ve hızlıca çıktı topuklu ayakkabısının sesleri çok tok geliyordu yere sert basıyordu kızdığı belliydi Lisa ona bakmamı söyledi ve Jisoo unnie oradan "Rosé gel buraya ayağa kalkamıyorum çok sğır üstümdekiler" dedi ve güldüm yanına gidip ona sarıldım yandan Lisa"Yiaaah"dedi ve odaya Jungkook daldı Lisa hızlıca koşup kapıyı suratına kapattı "Ne var " dedi sinirlice "Rosé bir dakika gelir misin sevgilim" dedi Lisa "Ayh SEVGİLİNİ yesinler o elbiseyi giymesine hala izin vermiyosan çıkartamıyorum SEVGİLİNİ" dedi güldüm Jungkook "Lisa! " dedi "Höşt ben senin noonanım düzgün konuş benle"dedi Jungkook "Tamam noonna "dedi Lisa bana bakıp güldü ve bende güldüm yanına gidip yanağından öptüm oda aynı şeyi yapınca Jisoo "Gel benimde öp kıskandım" dedi koşup onuda öptüm ve gözlerimin altına hafiften akan rimeli sildim.
Odadan çıktım trip atıcam bana bakıyodu sadece "Özür dilerim sinirlendim sadece " dedi ona ifadesizce bakmaya devam ettim "Bakma öyle " dedi "bakıcakmısın daha böyle "dedi ve hafifçe kafa salladım "Peki " dedi ve sinsice güldü etrafına baktı ne yapıcak ya beni kendine çekmesiyle ona yapıştım yukarı bakmaktan boynum ağrıdı ama umrumda değil "Boynunun ağrıdığını biliyorum " dedi beynimde geçenleri okuyo bu manyak tavşan öyle ona bakarken bana yapışmasıyla şaşırdım ama daha fazla dayanamayıp onu affettim ama bu bir daha trip atmayacağım anlamına gelmez onu hafifçe ittim ayrılınca "Hıh git sen banane ki senden "dedim ve arkamı dönüp düğün salonunun olduğu yere ilerledim kontrol şart arkamdan kıkırdamasını duydum ama umrumda değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾
Hayran KurguBangtanpink whatsapp konuşması... BEYNİNİZİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ LÜTFEN YOLDA SEVAP İŞLEMEK İÇİN BİRİNE VERİNİZ!!! uyarımı yaptım ROSEKOOK + TAELİCE + JİNSOO +YOONNİE