2ay sonra
Bugün ise Jenjen Unnie'nin ve Yoongi oppa'nın düğünü yarın ise Lisa'nın art arda yapmak istemişlerdi ve Jisoo unnie 5 haftalık hamile 3 canlı o Jin oppa o kadar tedirgin ki çok komikler ve ben hala Jungkook'tan evlenme teklifi almamıştım :(.
Jennie unnie'nin odasına giderken Jungkook ve Tae'nin Suga oppayı tutmaya çalıştıklarını gördüm şeyy.. Jennie unnie'nin giydiği şeyi merak ediyordu da.
Jungkook'u yanından geçerken Suga oppayı bırakıp benim kolunu tuttu ve sürüklemeye başladı elbisenin eteklerini bir elimle tutarken topuklularla düşmem an meselesiydi boş bir odaya hızlıca girdi (ne oluyor ya?) beni içeri çekip kapıyı kapattı ve beni kapıyla arasına sıkıştırmasıyla kıskandığını anlamıştım "Kıskanç tavşan " dedim sessizce duymadığından eminim çünkü ben bile duymadım "sende böyle şeyler giymede bende kıskanç tavşan olmıyım istersen" dedi bende "tamam tamam kıskan zaten korkuyom şuan " dediğimde güldü ölücem kesin iyice dibime girdi "Ahh sincaplar tavşanlardan korkak mı dedin sen mmm kabul etmişiz bakıyorum " dedi ve aklıma geldi biz Jungkookla oyun oynarken -nasıl bir oyun acaba dsafghgjh fesat anlamayın dfgty- sincaplar tavşanlardan korkmaz falan demiştim idaaya girince tabi afferin Rosé! "kaybeden kazananın istediği bir şeyi yapar" dedi bende"elbiseyi asla çıkartmam Jeon Jungkook başka elbise getirmedim" dedim "onu istemiycektim zaten ama istediğim şeye evet demek zorundasın unutma" dedi ve kapıyı açıp çıktı .
Bende Jennie unnienin odasına gidiyodum ki ne göriyim Jungkook Tae Suga oppayı tutmuyo tam giricekken koşup kapının önünde durdum "OOO Suga oppa çok yağuşuklu olmuşsun " dedim "Rosé Jennie'nin ne giydiğini söylemek için 1 saniyen var " dedi ben hemen gülüp"gelinlik" dediğimde " aish onu biliyorum Rosé nasıl bir gelinlik fazla açık mı yoksa fazla dikkat çekici mi onları söyle" dediğinde bu dediklerinin hepsi olabilir ama bişey unuttum mükemmel mi? Cevabı Ewt " Dediğimde saçlarını karıştırıp soludu ve Jungkook'a "Alır mısız sinirli uykucuyu şurdan " Dedim ve Jungkook güldü yerim! Jennie unnie'ye bakmak için içeri girdiğimde fazla güzeldi Jimin bizim köprü arkadaşımız olduğu için o odaya girdi ve "Hadi kızlar hadiii" Dedi ve Jennie'nin önünde Suga oppaya kızıymış gibi vermek ve işi saykolaştırmaktı.
O gece çok mutluydum ortada Lisa ve ben Jungkook'un bana evlilik teklifi etmemesine saydırırken birden ışıklar kapandı ve karanlıktan korkuyorum Lisa yanımda değildi kimse yoktu.
Birden bana vuran bir ışıkla ne olduğunu anlamaya çalıştım ışıklar tekrar kapandı ve tekrar açıldı Jungkook artık önümde diz çökmüş bir şekilde duruyordu şok olmakla beraber ağzımı kapattım ve gösterdiği yüzüğe ve sonra suratına baktım "Senle iddaya gitmiştik Park Chaeyoung ne demiştim sana istediğim şeye evet demek zorundasın diye gerçekten evet der misin? Jeon Chaeyoung ve hayatımın sonu olur musun? " Dediğinde mutluluktan akan gözyaşlarıma yenik düşüp evet diye çığlık atamadım sadece kafa salladım "Hayır mı diyorsun? " dediğinde güldüm ve gücümün yettiği kadar bağırdım " EVET! OLURUM! "dediğimde yüzüğü takmayıp umrumda değildi bana bunu söylemesi bile yeterdi sarılmamız bitince yüzüğü taktı ve tekrar sarıldım ve ışıklar açıldı herkes eski kaldığı yerden devam etti biz hariç sadece 20 dakika sarılmıştık ama bana hayatımın sonuna kadar ona sarılmışım gibi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A̾m̾a̾n̾ T̾a̾n̾r̾ım̾ D̾i̾d̾i̾m̾™j̾j̾k̾∆p̾c̾y̾
FanfictionBangtanpink whatsapp konuşması... BEYNİNİZİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ LÜTFEN YOLDA SEVAP İŞLEMEK İÇİN BİRİNE VERİNİZ!!! uyarımı yaptım ROSEKOOK + TAELİCE + JİNSOO +YOONNİE