10

650 43 29
                                    

Verdiğim cevapla kızların tepkileri aynı olmuştu. Kaşları havaya kalkmıştı hepsinin. Muhtemelen cevap vermeyeceğimi düşünmüşlerdi. Lauren'a bakınca gülmemek için dudağını ısırdığını gördüm.

'Benim lavaboya gitmem gerek' hızlıca yerimden kalkıp lavaboya daldım. Siktir. Utanmıştım. Musluğu açıp elimi suyla doldurdum. Suyu yüzüme çarptım. Kafamı aynaya doğru kaldırdığımda istemsizce gülümsediğimi fark ettim. Tekrar kafamı eğdim. Yüzüme tekrar su çarptım. Derin nefes alıp musluğu kapattım. Kafamı tekrar aynaya kaldırdığımda yansımadan onu gördüm.

Kollarını birbirine bağlamış kafasını kapıya yaslamış küstahca gülüyordu. 'Demek benimle olmak isterdin ha ' gittikçe gülmesi artıyordu. Ulan çok güzel gülüyordu. Bir kadın bırak bir kadını bir insan bu kadar güzel gülebilir miydi?

'Egonu tatmin etmek için demedim. Ya da mükemmel biri olduğun için de . Aranızdan birini söylemem gerekiyordu. Ben de aklıma ilk geleni söyledim. ' Çarpılmazsam iyiydi.

'Dinah onu seçmen için yalvarıyordu. Onu neden demedin de aklını bu kadar kurcaladın.' Aha. Buna diyecek bir şeyim yoktu işte. Sustum. Daha da güldü. Bana doğru gelmeye başladı. Mermere daha da yaslandım. İki elini mermere koyup beni arasına aldı.

'Hoşlanıyor musun sen benden ?' Bunu söylerken gülmeyi kesmiş sinir bozucu bir şekilde sırıtmaya başlamıştı. Ben mi ? Ben çoktan kendimden geçmiştim. Dibimdeydi ve bu hiç iyi değildi. Kahretsin ki yakından daha da güzel gözüküyordu. Hoşlanıyor muydum ondan ? Kesinlikle hoşlanmıyordum. Bu hoşlanmak gibi bir şey değildi.

'N-ne alakası var ?' Kekelememi sikeyim ben. Yine güldü.

'Sen de haklısın. Hoşlanmayacak biri değilim. Ama üzgünüm seni çekici bulmuyorum. Bizden bir gelecek olamaz.' Ne ? Alaylı bir şekilde gülmeye devam etti. Kendimi rezil etmiştim. Toparladım hemen kendimi. Dikleştim. Beni sıkıştırdığı yerden ayrılıp üstüne gitmeye başladım. O da haliyle geriye doğru gitmek zorunda kalmıştı.

'Öyle mi dersin? 'Ciddileşip bana dikkatle bakıyordu. 'Beni çekici bulmuyor musun güzelim?' Kafasını hafifçe yana doğru salladı. Ona yaklaştım. Geri gitmeyi kesmişti. Ben de üstüne gitmiyordum.

Aramızda mesafe bırakmadım. Nefesimi yüzüne verdim. 'Şimdi seni burda öpsem etkilenmeyeceksin öyle mi ?' Cevap vermedi. Ya da veremedi. Dudaklarımız birbirine çok yakındı. Ateşle oynuyordum. Farkındaydım. Dudaklarına bakıyordum. Onda da durum aynıydı. Yaklaştım. İstemsizce gözlerini kapattı. Nefesi düzensizleşti.

'Yapma ama seni öpeceğimi mi sandın cidden. 'Geri çekilip kollarımı birbirine bağladım. Gülme sırası bendeydi. Anında gözlerini açtı. Kızardı. O kadar tatlıydı ki bir daha gülmek zorunda kaldım. Sinirlenmişti.

'S-sen, sikeyim sen ' cümleyi toparlayamıyordu. Parmağını bana doğru salladı. 'Bir daha sakın. Deneme bile.' Sinirle tıslayınca biraz korkmuştum. Elini saçlarından geçirdi. Hızla arkasını dönüp lavabodan çıktı.

Üstümü düzeltip ben de çıktım. İçeri geçtiğimde kızlar kalkmışlardı. 'Biz gidelim artık.' 'Niye?' 'Dinlen sen biraz. Sonra görüşürüz.' Bir şey diyemeden çıktılar. Muhtemelen Lauren kızları içeri geçer geçmez gitmeleri için zorlamıştı. Kendimi koltuğa attım. Atar atmaz elektrikler gitti. Daha kızların gittiklerinden bile emin değildim. Elektrikler niye giderdi şimdi ?

Camdan sokağa baktım. Sanırım sadece bende gitmişti. Kızlar daha yürüyolardı üstelik. Işıklar geldi. Ve yine gitti. Biri oyun mu oynuyordu ? Açılıp kapatılıyordu. Aşağıdan ses geldi. Evet. Kesinlikle bir sorun vardı.

'Heey kim var orda ? ' merdivenden aşağıya doğru bağırdım. Ses gelmedi. Tekrar bağırdım. Bu sefer bir kahkaha sesi geldi. Evet bu sefer cidden ürkmüştüm. Dış kapı aniden yumruklanmaya başlayınca korkudan yerimde sıçradım.

'Camila aç kapıyı.' Kızların sesini duyunca kapıyı açtım. Çatık kaşlarıyla bana bakıyordu hepsi.
'Ne oldu?' O sıra da ışıklar tamamiyle geldi. Ve daha gitmedi. 'Bilmiyorum. Elektrikler geldi gitti. Aşağı kattan ses geldi. Oraya giriyorum. Bakacağım.' Lauren önümü kesti.

'Tek başına bir yere gidemezsin. Polisi arayalım.' 'Siz arayın benim bakmam gerekiyor.' Kesin bir sesle hayır cevabı geldi. 'Lauren aşağıda biri vardı. Şu an bile tüymüştür. Siz kalın bakmam gerekiyor'. Merdivenden aşağıya inmeye başladım. Arkamdan kızların geldiğini görünce durdum. 'Bakma boşuna yürü.' İttirdiklerinde inmek zorunda kaldım. Aşağısı iki odadan oluşuyordu. Yavaşca ışığı açtım. Koridor aydınlandı. İlk odaya baktığımda kimse yoktu. İçerisi boştu. Diğerine baktım. Yukarıda olan bir pencere vardı. Ve açıktı. Duvarda da ayakkabı izi vardı. Odaya tamamiyle girdim.

'Sikeyim. Ne alaka şu an. ' 'Hırsız mı?' Hırsız olsa boş odada ne yapacaktı sanki. 'Camila?' Dinah'ın şaşkın sesini duyunca ona döndüm. Elinde ufak bi kağıt tutuyordu. Ona doğru ilerledim. Ucundan tutuyordu kağıdı. Muhtemelen parmak izi vardır diye yapıyordu. Tuttuğu yerden tuttum. Okudum.

'Oyuna hazır mısın Cabello ;)' yazıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Admirer (camren) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin