8

584 30 4
                                    

"Nerdeyim ya ben " "hangi zıkkımın evinde sabahladım " "biri şu perdeyi kapatsın güzel gözümü alıyor". Kızların homurdanışlarını dinlerken bi andan da kahve koyuyordum. Bütün gece uyumamıştım. Ve ayakta duracak halim yoktu. İçeri kızların yanına gittiğim de Normani 'yi ayaklanmış karşımda bana bakarken bulmuştum.

"Siktir Camila " elimde ki bardakları sehbaya bırakırken güldüm.

"Evet benim" kaşları çatılmış bi şekilde konuştu.

"Birincisi biz neden burdayız ? İkincisi Lauren nerde ? Üçüncüsü bu güzelim surata ne oldu böyle ? "   yüzümü ellerinin arasına alıp dikkatle inceledi.

"Dün geceye dair bir şey hatırlıyor musunuz ? " Dinah koltukta vücudunu garip bi hale sokup kafasını kaldırdı.

"En son bardaydık ve sen vardın. Siktir biz grup mu yaptık ? " bunu dedikten sonra elleriyle vücuduna sarmalamıştı.

"Saçmalamayı kes DJ grup yapsak çıplak oluruz. " Normani 'nin uyarısıyla kafasını tekrar koltuğa gömdü. Onun bu haline güldüm.

"Gerçekten çok yorgunum. Lauren 'ı uyandırıp geliyorum. O anlatsın tamam mı ? " Normani yüzüme bir şey demeden baktığında merdivenleri çıkmaya başladım. Bütün gece deliksiz uyumuştu. Bir insan uyurken bu kadar mükemmel olabilir miydi ? Kapıyı biraz aralayıp içeri baktığımda hala uyuduğunu gördüm. Sessizce odaya girip kapıyı kapattım.

Bacağının tekini çarşafın üzerine atmış tek koluyla da yastığını sarmalamıştı. Tanrım ! Sen insan mısın ? Kendimi sabahladığım tekli koltuğa atınca onu biraz daha inceleme fırsatım olmuştu. Bi kaç dakika daha uyuyabilirdi. Önünde ki yastığa saçının bi tutamı düşmüştü. Yanımda ki telefonun kamerasını açıp milyonuncu fotoğrafını çektim.

"Fotoğrafımı mı çekiyosun Cabello ? " duyduğum sesle telefon elimden düşmüş ona bakmıştım.

"Ne ? " yatakta doğrulmuş eliyle saçını geriye yatırmıştı.

"Odaya girdiğinden beri beni izliyosun da dikkatimi çekti. Insanların fotoğraflarını izinsiz çekmeye utanmıyor musun ?

"Sen numara yapmaya utanmıyor musun ? " omzunu silkti.

"Numara değildi tekrar uyumaya çalışıyordum. "

"Bende kendimi çekmeye çalışıyordum. " alayla gülerken saçma sapan sesler çıkardı.

"Şimdi de ön kamera açık muhabbetini mi yapıcaksın ? "

"Hayır bi muhabbet yapmaya değil buraya seni kaldırmaya geldim. Kızlar aşağıda ve uyandılar. Onlara olanları anlatsan iyi olucak."

"Anlatırım da sen uykusuz görünüyorsun. Uyumadın mı gece ? "

"Uyku tutmadı. "

"Yatağında yattığım için mi ? Benim yüzümden mi ? "

"Hayır hayır gece biraz ağrım oldu. Ondan dolayı " tabiki ona bütün gece seni izledim ve bu yüzden uykusuzum diyemezdim.

"Neren ağrıdı ? "

"Karnıma yediğim yumruk yüzünden olmalı " bu ne biçim bi yalandı.

"Hala var mı ağrın ? "

"Yok geçti. Hadi aşağı inelim. " odadan hızla çıkıp aşağıya indim.

"Kahve için teşekkürler. " diyip tebessüm eden Ally' e baktım.

"Ayıldınız mı biraz ? "

"Ayılmaya çalışıyoruz. Lauren ! Tanrı aşkına neden buradayız ? " kafasını çevirip merdivenlerden inen Lauren'a döndü. Kendimi koltuğa attım. Masanın oraya gidip kalçasını masaya yasladı. Gözlerim kalçasına kaydığında o konuşmaya başlamıştı bile.

"Özet geçiyorum. Dün gece bardayken sizi nedenini bilmediğim bi şekilde sokakta buldum. Nasıl oraya gittiniz o sarhoş halinizle bilmiyorum. Sonrasında biliyosunuz Camila'da ordaydı. Sizi götürmem de yardımcı olucakken davetsiz misafirler ile karşılaştık. Sonrası kavga gürültü. Camila'nın bu hali ondan. Bizi koruyayım derken dayak yedi işte. Yani anlıyacağınız bizim yüzümüzden bu halde. "

Dinah koltukta ki kafasını kaldırıp saçlarını yüzünden çekme geregi duymadan mayışmış sesiyle konuştu.

"Kahramanım benim be " kahkahamı sonunda serbest bıraktım.

"Bunu öğrendiğinize göre bu konuyu kapatabilir miyiz ? "

"Kapatalım kapatalım da benim aklıma takılan bir şey var. Dün gece hayal meyal hatırlıyorum. " kafamı Normani'ye çevirdim. Neyi hatırlıyor olabilirdi ki ?

"Camila dün gece yarı çıplak mı dolaşıyordun evde ? " siktir. Hatırlıya hatırlıya bunu mu hatırlamıştı. Tanrım ! Sen dün gece sızmamış mıydın Mani. Kafamı  yere indirip halıya baktım. Şimdi gel de işin içinden çık.

"Camila dün gece bi iddia attı ortaya onun içindi o. " Lauren'nın sesini duyunca kafamı kaldırdım.

"Ne iddiası ? " kafası yine koltuğa gömük olan Dinah boğuk sesiyle sormuştu.

"Kendisinin inanılmaz seksi ve yetekli olduğunu düşünüyor. " kollarını birleştirip tekrar konuştu. "Tabi sadece kendisi düşünüyor." Gülüp ona baktım. Dün gece gözlerini vücudumdan çekemeyen insan mı söylüyordu bunu.

"Yetenek konusunu bilmem ama bence kesinlikle seksi bi kız." Normani göz kırparak bana baktığında ona gülümseyip koltukta geriye yaslandım.

"Peki buna ne diyorsun Lauren ? " gülerek söylediğim şeye yüzünde ki gülümsemeyi silmişti. Normani tekrar konuştu.

"Böyle kalçaya çok rastlanmıyor." Tekrar gülüp bacak bacak üstüne attım. Lauren kollarını çözüp yaslandığı masadan doğruldu.

"Galiba bunu bi tek ben düşünmüyorum ha  Lauren".

"Normani zaten ne zaman benimle aynı düşündü ki "isyanına güldüğüm de Ally sonunda konuştu.

"O zaman kahvaltıya mı gitsek ? Acıktım. Orda konuşmaya devam ederiz hem. " benim ayakta duracak halim yoktu. Yorgunluktan her an düşebilirdim.

"Ya ne kahvaltısı sabah sabah? " bu kız koltukla mı birleşmişti.

"Dinah kafanı kaldır şurdan. Yine gömüldün. " kızarmış suratını tekrar kaldırdı Dinah. Önünde ki saç tutamını üfleyip göndermeye çalıştı. Tabi sadece çalıştı.

"Koltuk rahat. Beni burda bırakın. Ne bok yerseniz yiyin siz. Ben sonra sizi bulurum. Hadi hadi gidin. " Lauren gözlerini devirip kolundan çekiştirmeye başladığında çığlıkları evi inletmişti.

"Ya beni bırak ya." Bir kolunu Lauren'a kaptırmış olsa da diğer koluyla koltuğu sarmalamış savaş veriyordu.

"Mani yardım et. Bunun hakkından tek gelemem". En sonunda Normani 'de Lauren'a el atınca Dinah koltuktan kalkmak zorunda kalmıştı.

"Beni bi salın ya. Lolo nolursun. " Lauren kollarından tutarken Normani bacaklarından tutmuştu. En sonunda yorulan Lauren onu yavaşca yere yatırdığında Normani tek bacağından tutup Dinah'ı yerde sürüklemeye başlarken Dinah'ın beddualarını dinliyordum.

"Umarım kakao ve fındık üretimi biter Lauren. Tanrı seni alsın! "

Admirer (camren) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin