6.Bölüm

73 8 0
                                    

Alec

Gitarın akordunu yaparken sınıfa profesör girmişti.
Kılıfın üstüne koyarak dikkatimi yoğunlaştırmıştım gözlükleriyle oynayan yaşlı adama.

"Sessizlik! Lütfen herkes dikkatini bana versin."

Bağırmaktan kızaran suratına dökülen beyaz saçı bayağı ortaya çıkmıştı.

Anfideki fısıldamalardan başka ses duyulmayınca derin bir nefes almıştı.

"Nihayetinde en sevdiğim müzik. Sessizlik..."

Birkaç dakika gözlerini kapatmıştı. Ardından soluklaşan yüzüyle sakince konuşmasına devam etmişti.

"İlkbahar şenliklerinde konservatuar etkinlerine katılacağız. Derecelendireceğim puanlara göre en yüksek puanı alan öğrencilere bir sürprizimiz olacak."

Anfiden yükselen seslerle son sözünü noktalamıştı.

"İtirazı olan varsa ayrı olarak benimle görüşebilir."

Profesör otoriter bir tavırla salonu terk etmişti.

Mert kolunu geriye atarak alayla konuşmuştu.

"Bela isteyen varsa ayrı olarak benimle görüşebilir."

Batu da devam ettirmişti.

"Demek istedi yaşlı amca."

Dudaklarımı alayla kıvırmıştım. Kılıfı yerden alıp gitarı içine yerleştirmiştim. Yan tarafımdaki boşluk dikkatimi çekince merakla ortaya atılmıştım.

"Taha nerede?"

İkisi de ileriye doğru kayıp yan tarafıma bakmışlardı. İlk konuşan Mert olmuştu.

"Bilmiyorum."

Batu'da ona doğru kaydırdığım bakışlarıma cevap vermişti.

"Valla bana hiç bakma abi. Tek bildiğim dünden beri ortalarda yok."

Dünden bu yana yok muydu?

Batu bir anda telaşlanıp anfiden apar topar inmişti. Şaşkınca ardından bakıp kalmıştım.

"Batu'ya ne oldu da birden fırladı?"

Mert yanıma yaklaşıp elinde tuttuğu Batu'nun telefonunu suçlulukla göstermişti.

Gönderen: Taha

RnS gruptan ayrılacağım.

Taha'nın hayatında önemsediği tek şey RnS gruptu.  Ne olmuştu da böyle bir mesaj atmştı. Üstelik son zamanlarda gayet iyi giderken. Hayır bunun cevabını bizzat ona sormalıydım.

Alel acele ayaklanmıştım.

"Çabuk! Batu'nun peşinden gidelim. O Taha'nın yerini biliyor olmalı."

Batu koridoru bitirirken ona yetişmek için ter içinde nefes nefese koşuyorduk.

RnS gruptu adımız. Ama biz kardeş adı altındaydık. Temellerimizde dostluktan öte kardeştik yandaş ve yoldaştık. Derdi olanla dertlenirdik, gülenle de gülerdik.

Biz böyleydik birimiz yoksa yarımdık, tam olamazdık.

Batu'nun izini kaybetmemek için kalabalıkta hızlanabildiğim kadar hızlanmıştım. Arkamdan gelen Mert bana yetişerek nefeslerinin arasında konuşmuştu.

"Batu'yu görebiliyor musun? Fakülteden çıktı mı?"

Az önce buradaydı ama ne ara koybolmuştu.

"Kaybettim. Sen?"

Dönerek etrafta telaşla gözlerimi gezdirmiştim. Yok hiçbir yerde yoktu!

"Göremiyorum."

Gözlerim insanları hızla tararken gözüme az ileri de arkası dönük Batu'da takılı kalmıştı.

"Orada!"

Mert ile birbirimize gülümsemiştik. Seri adımlarla Batu'nun yanına gitmiştim.

"Batu?"

Elimi Batu'nun omzuna atıp onu çevirmiştim.

"Sen de kimsin?"

Karşımda ki bambaşka kişi ile hayal kırıklığı yüreğimden akıp gitmişti. Şaşkınlıkla hala tanımadığım kişinin omzunda duran elimi birden indirmiştim.

"Pardon, biriyle karıştırdım."

Arkamı sıktığım yumruğumla dönmüştüm. Mert teselli edici bir eda ile elini omzuma koyarak sıkmıştı.

"Alec?"

Mert'in omzumdaki elini hırsla itmiştim.

"Mert! Akşam konseri şu saatten sonra iptal edemeyiz... Hıh Taha ise ortalıktan birden kaybolup RnS'den ayrılacağını söylüyor!"

Mert'e sıktığım elimle kemdimi göstererek haykırmıştım.

"Bu konser RnS'nin geleceğini belirleyecek. Şirketle anlaşmamızı bile bitirebilir! Suçum bu grubu kurmak mıydı? Hayallerimize bir ad vermek miydi! Söylesene!"

İki yumruğumu sıkarak keskin bakışlarımı etrafımı çeviren insanlara dokundurmuştum.

"RnS grup şirketle anlaşmasını bitirecekmiş."

"RnS müzik grubu olmak için zaten yeterli değildi."

Dik duruşumu bozmamıştım. Ama duyduğum sözler her yerime diken batırılmış kadar acıtıyordu. En çok acıttığı yer olan yüreğimin sözleri ise 'değer verdiklerim bir hiç mi idi?' olmuştu.

Harabelere dönse de iç dünyam, sessizdim.

Asılsız olduğunu açıklamaya çalışsam neye yarardı. Olaylar daha da büyüyecekti o zaman.

Arkamı dönerek bu yerden uzaklaşmaya çalışmıştım. Ama ileride takılı kalan gözlerim adımlarımı durdurmuştu.

"Taha ve Aptal?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NİHALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin