Act 2: CRUSADE?!!!!!!!

187 7 3
                                    

(Chaine's POV)

Okinawa, Japan

07/27/2425

17:36 pm

YOHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD

HAHA XD pasensya kung hindi niyo maintindihan ang pagbati ko kanina.

Meron kasi akong bad habbit na mag-invent ng mga kung ano-anong mga words, hehe.

Para saakin ang ibig sabihin ng YOHA! ay HELLO!

:3

............ .  .   .    .     .      .        .

BTW my name's Chaine Amano your regular NEET in this story.

Yes! tama kayo ng pagkakabasa isa akong NEET which stands for Not in Education, Employement and Training.

I have a website but I can't consider it as a job...........Anyway I don't have a permanent house cause I'm always traveling around the world. I'm looking for someone who's been gone for almost 7 years but I don't care. I don't know where to look so I travel all around the world. I don't care if I lost too much money just to find her, she's too special to me.

Huh?Where do I get my money? Well............ it's a secret. I'm lucky I guess. 

But I think my luck run out 3 days ago cause........

Currently I am being chased for 3 days straight by an ugly looking monster and I don't know what to do besides running!!!!!!!!!!

What will I do?!!!!!!!!!

*Flashback*

I was just adding some new updates in my website. When I saw someone posted some random S*** in my website. Minsan talaga kung ano-ano na ang mga pinaggagawa ng kabataan ngayon. Haaayyyy......

/mysterious message/

XXXXXXXXXXXXX

              WWW.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.com

"huh? Ano to?"

"isang video?"

Sa sobrang pagtataka, hindi ko na namalayan na napindot ko na pala yung link.

Nang pagkapindot ko ng link biglang may lumabas na isa pang message sa screen ko.

/message/

  WARNING!

This video contains a life threatening curse.

If you don't wonna die you can not watch this,

but if you want to do the other way around.

Don't say we didn't warn you.

Do you still want to watch this video

WWW.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.com           

                                                                         YES                  NO    

Demons Parade (Editing)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon