Burada kalmanın bir anlamı yoktu ve bizde kalktık ama aklım hâlâ o çocukdaydı kuzenim bana bakıp gülünce ona baktım.
Ben: Hayırdır niye gülüyorsun?
Leyla: Hiç
Ben: Leyla!
Leyla: Sen o çocuktan hoşlandın dimi?
Ben: Hangi çocuk?
Leyla: Caffeye girdiğimiz gibi bakmaya doymadığın çocuktan.
Ben:Sadece beğendim
Leyla: Hı hı
Ben: Hadi gidelim ya
Leyla: Tamam tamam.Leylanın anlaması kötü oldu, şimdi iki de bir bunu yüzüme vuracak eminim. İlk görüşte aşka var mıdır acaba? İlk defa böyle hissediyorum heyecanlanıyordum bu aşk olabilir mi? Gördüğümden beri onu düşünüyorum sanırım ben aşık oldum. Keşke onu bir daha görebilsem acaba adı ne eminim ki adı da çok güzeldir, ben abayı fena yaktım sanırım.
Sabahladım..uyumak için ne kadar uğraşsam da başarılı olamadım, erkenden kalktım anneme verdiğim sözü tutma zamanı. Günlük rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa indim, kahvaltıyı hazırladım. Annem beni mutfakta görünce şaşırdı haklı kadıncağız ilk defa kahvaltı hazırlamak için mutfakdaydım.
Annem: Ayten sen mi hazırladın kahvaltıyı?
Ben: Evet söz vermiştim ya
Annem: Sözünü bir yıl sonra tutacağını düşünmüştüm
Ben: Sultanım güzel olmuş mu kahvaltı?
Annem: Ellerine sağlık güzel görünuyor.
Ben: Sevindim. O zaman ben abimleri uyandırmaya gidiyorum.Acaba önce hangi abimi uyandırsam Vedat abimi mi? Yoksa Ozan abimi mi uyandırayım. Vedat abim agresif biri onunla pek anlaşamayız, ama Ozan abimle çok iyiyiz. İlk önce Ozan abiciğimin odasına gittim, ama çok güzel uyuyor şimdi ben onu nasıl uyandıracağım yavaş adımlarla onun yatağının yanına gittim.
Ben: Abiciğimin uyan artık
Ozan abim: Ayten git başımdan
Ben: Ama kahvaltı hazır hatta ben hazırladım
Ozan abi: Sen git yap eğer sana bir şey olmasa ben de gelir yaparım.
Ben: Ha ha çok komik hadi kalk!
Ozan abi: Vedat abiyi uyandırdın mı?
Ben: Hayır şimdi onu uyandırmaya gideceğimOzan abinin odasından Vedat abinin odasına gittim korkuyordum ama yine uyandıracaktım.
Ben: Abiciğimin günaydın
Vedat abim: Ayten git!
Ben: kalkarsan giderim
Vedat abim: Tamam git kalkacağım
Ben: Söz ver.
Vedat abim: Ayten!!
Ben: Vallah bir daha size kahvaltı hazırlamayaçağım
Vedat abim: Sen mi hazırladın? İnanmamVedat abimi de uyandırdım aşığa indim Ozan abim kahvaltıya başlamış bile. Bir kaç dakika sonra Vedat abimde geldi, babam ve Sevgi de geldi tüm aile biraradayız. Ailem benim herşeyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)
ChickLitOLMASINI İSTEDİĞİM AMA... SADECE HAYAL OLAN SEVGİLİM SENİ ÇOK SEVDİM...!!!???