Abimlerin desteği ile babamları da ikna ettim tabi bir şartla kabul ettiler, abimlerde yarın benimle mahkemeye gelecekler. Odama gittikten beş dakika sonra Ozan abim geldi.
Ozan abim: Seninle abi - kardeş gibi Dertleşelim
Ben: Tabi abim
Ozan abim: Anlat bakalım?
Ben: Neyi?
Ozan abim: Şervanla sevgili misiniz? Vedat abinin yanında fazla üstüne gelmek istemedim.
Ben: Yok abim ne sevgilisi.
Ozan abim: O zaman niye onun için bu kadar uğraşıyorsun? Vedat abim mahkemeye çıkma dedi, babam ve annem de istemedi ama sen onları ikna etmek için çok uğraştın.
Ben: Gerçekten suçsuz sadece küçük çocukları korumak istedi.
Ozan abim: Seviyor musun peki onu?
Ben: Hayır sevmiyorum
Ozan abim: Peki kardeşim sen ne diyorsan ona inanırım. Şimdi uyu yarın yorucu bir gün olacak
Ben: İyi geceler abiciğim
Ozan abim: İyi geçeler kardeşimBu sabah kendimi çok tuhaf hissediyorum inşallah Şervan serbest kalır. Maheme de Alinin bana uyuşturucu verdiğini söyleyecektim ama abimler de gelecek, abimler Alinin bana uyuşturucu verdiğini öğrenirlerse Aliye ne yapacaklarını kestiremiyorum,en iyisi Cana mesaj atıp o planı iptal etmek.
Can plan değişti.
Mahkemeye gelmiyor musun?
Geleceğim ama Alinin bana uyuşturucu verdiğini söylenmeyeceğim.
Neden? Aliden kurtulmak istemiyor musun?
İstiyorum ama abimlerde gelecek. Alinin bana uyuşturucu verdiğini öğrenirlerse Şervan kurtulur ama abimler hapse girerler.
Sen ailene mi anlatın?
Evet
Çok iyi yaptın aferin sana!
O plan iptal.
Tamam baş belası.
O zaman adliye de görürüz
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)
ChickLitOLMASINI İSTEDİĞİM AMA... SADECE HAYAL OLAN SEVGİLİM SENİ ÇOK SEVDİM...!!!???