PART 10

86 6 0
                                    

Şervan aklımı çok karıştırdı doğru söylüyor olabilir mi?  Aliyi de Şervanı da yeni tanıyorum Şervanı sevdiğim için ona güvenmem hata olur bence. Ne yapacağımı bilmiyorum kime danışacağım? Leylaya gidip yardım isteyemem ki morali zaten bozuk bir de benim yüzümden daha fazla bozulmasını istemiyorum. Şervanın İnsgramına girdim, çok güzel fotoğrafları vardı şerefsizin çok yakışıklı çok niye bu kadar yakışıklı ki? Mesaj bölüme girdim mesaj atmayı düşündüm ama vazgeçtim ne yazabilirim ki daha sabah atıştık, İnsgramdan çıktım. aşağıya indim de Leylayı gördüm mutlu görünüyor Canerle barışmış olmalı, yanına gittim ve sımsıkı sarıldım ona onunla kuzen değilde kardeş gibiyiz. Odama çıktığımız gibi sevinç çığlığı attı Allah bu kıza akıl fikir insa etsin.
Ben: Caner ile barıştınız mı?
Leyla: Evet!
Ben: Biraz sessiz ol
Leyla: Tamam ya
Ben: Nasıl barıştınız?
Leyla: Onu aradım ve özür diledim beni çok sevdiği için beni affetti
Ben: Ve?
Leyla: Ve evleniyoruz!
Ben: Ne zaman?
Leyla: Bir kaç gün sonra beni istemeye gelecek.
Ben: İyimiş
Leyla: Peki sen Şervanı ne yaptın?
Ben: Şervan aklımı fazlasıyla karıştırıyor.
Leyla: Neden ki?
Ben: Aliyi küçük çocuklara uyuşturucu verdiği için dövmüş.
Leyla: İnanmışsın
Ben: Evet, daha doğrusu inanmak istiyorum
Leyla: Sonra?
Ben: Bana Aliden uzak dur dedi. Beni düşündü!
Leyla:Yani o da seni seviyor
Ben: Off bilmiyorum
Leyla: İlk gördüğün caffeye gidelim mi?
Ben: olur.

O caffeye gittik ve Şervan oradaydı çok çok mutluyum Vallah ben bu çocuğu çok seviyorum. Beni gördüğün de hafiften tebessüm etti, cam kenarında bir masaya geçtik göz ucuyla Şervana baktım o da bana bakıyordu heyecanlandım Leylanın dediği gibi o da beni seviyor olabilir mi?

HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin