3 saat sonra beklediğimiz müjdeli haberi alamadık, Ayten öldü... Benim yüzümden öldü, Kayadan sonra Ayten sevdiklerimi teker teker kaybediyorum. Annesinin çığlığını hiç bir zaman unutmayacağım ... Bugün onu toprağa vereceğiz onu hiç bir zaman unutmayacağım... Cenazeden sonra geldiğim yere Adanaya gideceğim, Ali şerefsizini polis yakaladılar keşke abisini ve onu öldürseydim belki o zaman Ayten yaşardı.
2 hafta sonra
Aytensiz 2 hafta onsuz herşey boş, anlamsız. Bugün Adana ya geri dönüyorum,eşime ve kızıma, ama hiç bir zaman Küçüğümu unutmayacağım. 4 saat sonra ailemin yanına geldim, ceketimi çıkartırken cebimde bir kâğıt olduğunu gördüm. Kağıdı alıp koltuğa oturdum bu bir mektuptu kimin yazdığını merak ettim, mektubu açıp okunmaya başladım...SEVGİLİM...
ŞİMDİ DİYORSUNDUR BU KIZ NİYE BANA SEVGİLİM DİYOR. SEN BENİM HAYAL SEVGİLİMSİN... BENİ SENİ ÇOK SEVİYORUM HAYAL KURARDIM HEP SENLE, COK MUTLUYDUK SEN SEHER'İ DEĞİL DE BENİ SEVİYORDUN İKİMİZ COK COK MUTLUYDUK... KEŞKE GERÇEK OLSAYDI AMA YİNEDE COK MUTLUYUM SENİ SEVDİGİM İÇİN:-) :-) İYİ Kİ VARSIN İYİ Kİ SENİ SEVMİŞİM... SON NEFESİME KADAR SEVECEĞİM DEMİYORUM HAYAT NEYİ GETİRİR BİLMİYORUM AMA ŞUNU BİL Kİ SEN BENİ İLK AŞKIMSIN TEKRAR DİYORUM SENİ SEVİYORUM... UMARIM BU YAZDIKLARIMDAN SONRA BANA KIZMAZSIN, HOŞÇAKAL SEVGİLİM...
AYTEN
Ayten beni seviyormuş ben bunu nasıl anlamadım? Ben onu hep bir kardeş olarak görmüştüm keşke o da beni abi gibi görseydi. Vicdan azabı çekiyorum ben ona çoğu kez Seher'i anlattım, kızımı anlattım ve o beni her seferinde dinledi. Affet beni küçük seni üzdüğüm için
Eylem Aktaş* SÖYLEYEMEDİM*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)
ChickLitOLMASINI İSTEDİĞİM AMA... SADECE HAYAL OLAN SEVGİLİM SENİ ÇOK SEVDİM...!!!???