Hızlıca hazırlanıp aşağıya indim, bugün Ozan abim beni okula götürecek onu fazla bekletmek istemiyorum ve bütün yakışıklığıyla Ozan abim de aşağıya indi. Birlikte okula gittik etrafa göz gezdirdim Ali var mı yok mu diye çok sükür ortalıkta yok inşallah onu bugün hiç görmem... Sınıfıma doğru gidiyordum ki Aliyi görmemle durdum, bana doğru geliyor tam önümde durdu fısıltılı bir şeklide Arka bahçeye gel gelmezsen senin için hiç iyi olmaz dedi ve gitti. Gitsem mi gitmesem mi bilemedim en iyisi gitmemek ne yapabilir ki?
Okul çıkışı Aliyi görmedim iyi ki de görmedim. Şervanın mesajıyla çok mutlu oldum.
Küçük okul çıkışı bekliyoruz seni
Okuldan çıktım eve gideceğim üstümü değiştirip geleceğim
Peki küçük
Başımı telefondan kaldırdığım da Aliyi gördüm yanında 4 kişi daha vardı, şimdi ne yapacağım bana doğru geliyordular aklıma hiç bir şey gelmiyor en iyisi Şervana mesaj atmak.
Şervan yardım et! Ali ve 4 kişi bana doğru geliyorlar.
Nerdesin?
Parkın ordaydım.
Tamam geliyorum
Ali ve arkadaşları bana daha çok yaklaştılar ve benim korkum daha fazla arttı.
Ali: Vay vay Ayten hanım nasılsın?
Ben: Çekil önümden
Ali: Aaa niye daha konuşacaktık.
Ben: Çekil dedim!!
Ali: Sana verdiğim ilaçları içtin mi?
Ben: İlaç olmadığını biliyorum, uyuşturucu olduğunu biliyorum.
Ali: Senin saf olduğunu düşünmüştum, görünüşün müsait.
Ben: Görünüşe aldandın tıpkı benim gibi, bende seni adam sanmıştım ama...
Ali: Onları ne yaptın!!!?
Cebinden çıkardığı bıçağı boyun izama getirdi şimdi korkum daha fazla artı Şervan neredesin?
Ali: Ne yaptın o hapları!?
Ben: Attım!
Ali: Ben kendi ellerimle sana hap içireceğim bunu kimseye yapmam sen özel olduğun için kendi ellerimle içireceğim
Ben: İçmeyeceğim, içirtmeyeceksin?
Ali: Deniyellim!
Arkadaşlarından iki kişi benim kollarından tutu, Ali pis pis sırıtıyordu ve elinde çok fazla hap vardı hepsini bana içirtmek istiyor birisi beni kurtarsın diye dua etmekten elimden başka bir şey gelmiyor. Ali bana intikamımı almayacağımı mı sandın? Manşetleri süsleyeceksin, LİSELİ GENÇ KIZ AŞIRI DOZDA UYUŞTURUCU ALDIĞI İÇİN ÖLDÜ!! Dedi söylediklerine sessiz kaldım ne diyebilirdi ki Şervan gel artık!...
Şervanın sesini duyduğum da rahatladım.
Şervan:Ali!!!
Ali: Şervan hoşgeldin sevgilini kurtarmak için mi geldin?
Şervan: Ayteni bırak!
Ali: Yok canım neden?
Şervan: Seni tanımaz hale getiren benim senin derdin benimle!Ama Şervan yanlız, kendimden çok Şervana zarar görmesinden korkuyorum bu normal mi?
Şervan: Ali bırak!!!
Ali: Bırakmayacağım
Şervan: Eceline mi susadın?
Ali: Sen teksin biz ise beş kişiyiz!
Şervan: Bırak!
Ali: Gel de al
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)
ChickLitOLMASINI İSTEDİĞİM AMA... SADECE HAYAL OLAN SEVGİLİM SENİ ÇOK SEVDİM...!!!???