Şervanın neden Aliyi dövdüğünu merak ediyorum ne yapmış olabilir ki? Bunu bir şekilde öğrenmem lazım ama nasıl? Bugün hiç okula gitmek istemiyorum sıkıcı dersler var, ama annem sağolsun beni zorla okula gönderecek.
Dediğim çıktı, annem beni zorla zorla okula gönderdi. Okul bahçesine girdiğim de Aliyi gördüm iyi birisine benziyor acaba Şervan onu neden dövmüştü, okula girecekken bana seslendi.
Ali: Günaydın Ayten
Ben: Günaydın
Ali: Nasılsın?
Ben: İyi sen?
Ali: iyiyim sağol. Bugün benim doğum günüm ve parti vereceğim okul çıkışı ..... Cafesinde gelir misin?
Ben: Doğum günün kutlu olsun. Ben gelmeyeceğim annem izin vermez.Aliyi daha yeni yeni tanıyorum onun doğum gününe gitmem saçma olur.
Okul çıkışı evime giderken Şervanı gördüm tesadüfun en güzeli.
Şervan: Slm nasılsın?
Ben: İyim sen?
Şervan: Ali senin okulundanmış. Tanıyor musun?
Ben: Evet
Şervan: Peki konuşuyor musunuz?
Ben: Evet
Şervan: O tehlikeli birisi
Ben: Senden daha mı tehlikeli
Şervan: Evet
Ben: O da mı durduk yere insanları dövüyor?
Şervan: Durduk yere dövmedim onu Haketti
Ben: Niye dövdün?
Şervan: Ali, 12, 13 yaşlarındaki çocuklara uyuşturucu veriyordu. O çocuklar için dövdüm
Ben: Şiddet çözüm değil, polisi arayabilirdin.
Şervan: Daha önce defalarca kez tutuklandı ama varlıklı bir ailesi var onu kurtardılar.
Ben: Daha fazla eve geç kalmayım annem endişelenir, görüşürüz
Şervan: Ayten!
Ben: Efendim
Şervan: Aliden uzak dur sana zarar verebilir
Ben: Ben kendimi koruyabilirim
Şervan: Daha 18 yaşındasın. Kendini nasıl koruyabilirsin ki?
Ben: Zarar görecek olan benim sen niye endişeleniyorsun?
Şervan: Ondan uzak dur büyük hanım.Deyip gitti. Yoksa beni mi seviyor, sevmese niye beni düşünsun ki? Off bu çocuk beni bir gün deli edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)
ChickLitOLMASINI İSTEDİĞİM AMA... SADECE HAYAL OLAN SEVGİLİM SENİ ÇOK SEVDİM...!!!???