Abimlerle birlikte adliye geldik. Ali de buradaydı umarım beni görmez yani şimdilik, şom ağzıma ben... Ali beni gördü ve fazlasıyla şaşırdı beni beklemiyordu. Şervanın ailesi de geldi, annesi kötü görünuyor gözüm Canı arıyor ama yoktu acaba nerede. Şervan da geldi iki yanında Jandarma var ilk defa onu takım elbiseyle görüyorum, beni gördüğünde Ali gibi o da çok şaşırdı.
Çok şükür mahkeme bitti ve hakim Şervanın tutuksuz yargılanmasına karar verdi. Ben sadece Şervanın Aliyi darp ettiğini biliyordum ama gerçeği az önce öğrendim Şervan Aliyi bıçaklamış ilk duyduğum da şok oldum. Ozan abim kulağıma Bunu bilmediğimden eminim ve sen küçük cadı bu çocuktan uzak duracaksın diye fısıldadı.
Mahkeme bitimimde abimler Şervana geçmiş olsun bile dememe izin vermediler😢 bazen gıcıklıkları tutuyor...
Eve geldik ama benim aklım hâlâ Şervanda off bir kere görseydim, Can'dan mesaj geldi.Ufaklık biz her zaman ki caffedeyiz Şervanın kurtuluşunu kurtlayacağız sen de gel senin sayende kurtuldu.
Gelemem bizimkiler izin vermezler bensiz kurtlayın😢
Sensiz olmaz. Yarın okul çıkışı gelebilir misin?
Evet
O zaman kutlamayı yarına erteliyoruz bunu ben demiyorum Şervan diyor😉
Olur😊😊😊
Şervan tutuklandıktan sonra rahat bir uyku uyuyamamıştım bu akşam huzurlu bir uyku uyuyabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL SEVGİLİM...(TAMAMLANDI)
ChickLitOLMASINI İSTEDİĞİM AMA... SADECE HAYAL OLAN SEVGİLİM SENİ ÇOK SEVDİM...!!!???