6:30 AM
Zorla yataktan kalktım. Okula gitmek istemiyorum ama okulda sen varsın Yoongi. Okula gitme sebebim sensin.
Hızla evden çıktım. Koşarak gidiyorum çünkü sabah derse girmeden önce arkadaşlarınla bahçede oluyorsun Yoongi. Genelde basketbol oynuyorsunuz. Oturup seni izliyorum Yoongi. Cidden.... basketbol oynarken çok seksi oluyorsun.
Okula geldim. Tahmin ettiğim gibi... basketbol oynuyorsunuz. Bir köşeye oturdum ve seni izlemeye başladım. Umarım ilgi çekmiyorumdur çünkü hayran hayran sana bakıyorum Yoongi.
Seni izlemeye devam ederken göz göze geldik. Bundan sonra hemen zil çaldı. Kalbimin hızlı atması normal mi? Lütfen bir daha gözlerime bakma. Ölmek istemiyorum. Sınıfa doğru giderken zorla da olsa kendimi sakinleştirdim. Sınıfa girdim ve en arkaya yerime oturdum. Ardından sen de geldin Yoongi. Sınıfın basketbol oynayan yakışıklı çocuğu... tabiki herkes seni çok seviyor.
Ders matematik, başlıyoruz...
-------------------------------------
Öğle arasına girdik. Sonunda... Yemekhaneye indim. Yemeğimi alıp boş bir masaya oturdum. Ve tekrar seni izlemeye başladım. Arkadaşlarınla gülüşerek yemek yiyorsun Yoongi. Gülüşün huzur veriyor. Daha fazla seni izlemedim ve yemeğimi yemeye devam ettim. İlgini çekersem sana mesaj yazanın ben olduğunu anlayabilirsin.
Telefonumu elime aldım.
sonana: Hey Yoongi, yemek yerken cidden çok tatlısın.
Telefonuna gelen bildirimle telefonu eline aldın. Mesajı okuduktan sonra etrafı incelemeye başladın.
sonana: Bu kadar kişinin arasında beni böyle bulabileceğini mi düşünüyorsun?
Mesajı okudun ve kaşlarını çattın.
yoongix: Sen cidden sapıksın. Yemek yerken beni mi izliyorsun?
sonana: Evet? Sana aşık olduğumu demiştim Yoongi. Her hareketini izlemek hoşuma gidiyor ve ilgimi çekiyor.
yoongix: Bu beni biraz ürkütüyor.
yoongix: Nedenini bilmiyorum ama seninle konuşmak istiyorum sapık kız.
sonana: Yaaa Yoongi. Sana sapık olmadığımı dedim.
Mesajı okuduktan sonra güldün Yoongi. AMAN TANRIM. YOONGİ BENİM ATTIĞIM MESAJA GÜLDÜ.
yoongix: Tamam sinirlenme sapık kız ;)
NE? BANA GÖZ KIRPTIN. BUNLAR BİR RÜYA MI? Hayatımın en güzel günlerinden birini yaşıyorum. Kendimi cidden çok iyi hissediyorum.
--------------------------------------------
8:45 PMZil çaldı herkes çantasını toparladı ve hızlıca sınıftan çıktı. Bugün ek ders olduğu için hava karanlık oldu. Çantamı toparladım ve ben de sınıftan çıktım. Eve giderken gittiğim yollar tenha ve bu beni ürkütüyor. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde gitmeye çalıştım ama sadece çalıştım.
?
-Yavaşla biraz. Gel de eğlenelim. Korkma.Buyrun cenaze namazına... Kamera şakası falan mı bu? Arkama bakmadan daha hızlı bir şekilde gitmeye devam ettim. Ama o adam beni aniden kolumdan tuttu. Çığlık atamadım, yardım isteyemedim, bağıramadım. Nefesim kesildi.
?
-Hadi ama hiç bir şey olmayacak sadece eğleneceğiz.Gözümden bir damla yaş düştü sadece. Gözlerimi sıkıca kapattım. Kolumu tutan eller birden gitti. Birisi o adamı yere fırlatmış tekme atıyordu. Hadi ama...
Dizi mi çekiyoruz? Daha sonra o adam yavaşça yanıma geldi. Yüzünü gördüğü-Ne? Karşımda ki kişi Yoongi. Aman Tanrım...
Yoongi;
-İyi misin?Sadece kafamı aşağı-yukarı salladım.
Yoongi;
-Bu saatte buralar çok tehlikeli. Seni evine bırakayım. Dedin.Tabiki de bunu reddetmeyeceğim.
Sooah;
-Teşekkür ederim.Hiç konuşmadan eve doğru yürümeye başladık. Kapının önüne geldiğimizde durdum ve;
-Tekrar teşekkür ederim. Dedim.
Yoongi;
-Sorun değil. Daha dikkatli ol. İyi geceler Soo Ah.Ve sonunda... bu sefer gerçekten öldüm galiba. Bana iyi geceler dedin, beni evimin kapısına kadar bıraktın, benim ismimi söyledin. Bugün cidden kutsal bir gün olmalı Yoongi-ah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli ~Min Yoongi~
Fiksi Penggemar~Seninle yüz yüze konuşmak isterdim ama ben çirkin ve aptal bir kızım Yoongi.~ ~Aşık olmak ve sevmek farklıdır Yoongi. Herkesi sevebilirsin ama bir kişiye aşık olursun.~ # 910- text # 606- text # 179- text