9

1.2K 71 18
                                    

Her bölümün başına, bölümü yazarken dinlediğim şarkıyı koyuyorum.

sonana: Beni kandırma Yoongi. Kim olduğumu bilmiyorsun.

yoongix: Emin misin? Yaa artık bunu yapmayı bırak So Hyun. Sen olduğunu biliyorum.

Gerizekalı. Cidden gerizekalı. So Hyun diyor bir de...
Sinirden duvara kafa atıcam az sonra.
So Hyun kadar başına taş düşsün. Gerizekalısın Yoongi.

sonana: Gerizekalı.

sonana: Sen gerçekten gerizekalısın.

sonana: Aynen ben So Hyun'um. Aynen.

yoongix: Ne yani, So Hyun değil misin?

sonana: BEN SO HYUN DEĞİLİM GERİZEKALI.

sonana: HÂLÂ SO HYUN DİYOR SORUNLU ÇOCUK.

yoongix: Tamam tamam. Sakin ol...

sonana: BEN SAKİNİM.

sonana: Ağlıyorum. *Gönderilemedi.*

sonana: Ben Soo Ah'ım Yoongi. *Gönderilemedi.*

yoongix: Tamam... neden bu kadar büyük bir tepki gösterdinki? Sadece tahmindi.

sonana: Ben sana aşıkken senin başkasına aşık olman canımı yakıyor.

Görüldü 6:37 PM

sonana: Ağlamaktan nefes alamıyorum. *Gönderilemedi.*

sonana: Ellerim titriyor. *Gönderilemedi.*

Bana görüldü attın. Hiç mi şansım yok Yoongi? Şu an So Hyun'un yüzünü parçalamak istiyorum. Gözüme uyku girmiyor. Yarın Cumartesi, okul yok. Seni görmeyeceğim için mutluyum(?), üzgünüm(?). Kafamı yastığıma gömdüm ve gözlerimi sımsıkı kapattım.

--------------------------------------------
10:16 AM

Bugün yapacak hiç bir şey yok...
Planım yatmak, abur cubur yemek, yatmak, film izlemek ve yatmak. Evde çikolatalı süt kalmamış... markete gitmek zorundayım. Kıyafetlerimi değiştirmeye üşendiğim için pijamamla çıkmaya kara verdim. Market çok uzak değil zaten...

Anahtarımı ve paramı alıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anahtarımı ve paramı alıp evden çıktım.

Markete girdim 4 tane çikolatalı sütü sepetime attım. Jelibonların olduğu reyona doğru gi- yuh. Umarım hayal görüyorumdur. Jelibonların önünde Yoongi var. Sanırım ağlayacağım. Hızla ordan gittim. Cipslerin olduğu reyona geldim. Burada biraz oyalanırsam gider bence... değil mi?
Bütün cipsleri alıp içindekileri okuyorum... Artık gitmiştir herhalde. Sepetimi aldım. Arkamı döndüm ve bedenine çarptım Yoongi. S*ktir...
İlk defa sana bu kadar yaklaştım. Tamam sakinim...

Gizli ~Min Yoongi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin