8

1.2K 83 26
                                    

6:42

Bana attığın mesajdan sonra 3 gün geçti. Sana hiç mesaj atmadım. Okulda yüzüne bile bakmadım. Hâlâ kalbime söz geçirmeye çalışıyorum ama hiç bir işe yaramıyor.

Çantamı aldım ve evden çıktım. Okula doğru gittim. Okula girdiğimde sizi gördüm Yoongi. Yine...
Ama bu sefer seni izlemeden hızlıca gittim. Sırama oturdum ve kafamı masaya koydum. Cidden... seni düşünmeyeceğim. Gıcık çocuk.

Derse girmemize 15 dakika var. Seni düşünmemek için bir şeyler yemeye karar verdim. Paramı aldım ve kantine indim. Bir tane çikolata ve çikolatalı süt aldım. Bir masaya oturdum ve telefonumu elime aldım. Sana mesaj atıp atmamak arasında gidip geldim. En sonunda vazgeçtim ve telefonu masanın üstüne bıraktım. Dalgın bir şekilde çikolatalı sütümü içerken karşıma birisi oturdu.

Çok güzel, çok güzel. Ben seni unutmaya çalışıyorum sen karşıma oturuyorsun Yoongi. Gerizekalı, sorunlu çocuk.

Yoongi;
-Nasılsın? Umarım geceleri daha dikkatlisindir. Dedin ve güldün.

Çok mu komik?
Hâlâ gülüyor.
Gülmesene çocuk, eridim.

Soo Ah;
-Evet dikkatliyim. Teşekkürler. Ben gerizekalıyım demiş miydim? Neden teşekkür ettim ki? Teşekkür edilecek ne var?

Gülümsedin. Omzumu dokundun ve yanımdan gittin. Seni unutmaya çalışıyorum Yoongi. Neden bunu yapıyorsun. Git o kızın yanına işte, gelme yanıma. OMZUMA DOKUNDUN. BANA  DOKUNDUN. Kalp krizi geçirip burada öleceğim galiba...
Sakin ol. O seni sevmiyor. O So Hyun'dan hoşlanıyor. Unut onu. Unut onu. Unut onu. Unut o- nasıl bu kadar güzel gülebiliyorsun.
Sesli bir şekilde nefes verdim sınıfa çıktım.

yoongix: Hey sapık, artık bana yazmıyorsun. Yoksa artık bana aşık değil misin?

Telefonumun titrediğini hissetiğimde elime aldım. Bunların hepsi şaka olsun. Yoongi bana mesaj attın. Şu an bundan kesinlikle eminim. Herkes benin üzerime oynuyor.

sonana: Sanane. Sen git o kızla ilgilen.

yoongix: Bir dakika bir dakika. Şu an ben telefon sapığım tarafından trip mi yiyorum?

sonana: Nasıl anlamak istersen öyle anla.

yoongix: Hadi ama. Yapma böyle sapık.

sonana: Yoongi o kızı seviyor musun yoksa aşık mısın?

yoongix: Sevmek ya da aşık olmak. İkiside aynı şey işte.

sonana: Aşık olmak ve sevmek farklıdır Yoongi. Herkesi sevebilirsin ama bir kişiye aşık olursun.

sonana: Ben sana aşığım Yoongi.

yoongix: Bana aşıksın. Ama ben sana aşık değilim ya da seni sevmiyorum. Ben So Hyun'a aşığım.


Neden Yoongi? Amacın ne senin? Neden bana bunu yapıyorsun? Lütfen lütfen hayatımdan defol git. Lütfen...
Senden nefret ediyorum ama sana aşığım. Sen o kıza aşık değilsin Yoongi. Kendini kandırıyorsun. Ya da ben böyle diyerek kendimi kandırıyorum Yoongi...

yoongix: Bu arada, kim olduğunu buldum.


S*ktir...

Gizli ~Min Yoongi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin