Hâlâ kapımı yumrukluyor. Sorunlu çocuk...
Yoongi;
-SANA AÇ ŞU KAPIYI DİYORUM. İÇERİDE OLDUĞUNU BİLİYORUM.Vay canına... çok akıllı bir insan. Şimdi kapıyı açsam ne olur ki? Açmasan ne olur ki? Ben açmak istiyorum ama istemiyorum. Yani kapıyı açacağım.
Kapıyı açtım karşımda sinirli bir Yoongi vardı. Eee bu içeri de girmiyor. Yüzüme bakıyor. Sorunlu galiba.
Soo Ah;
-Ne var?Beni kenara itti ve koltuğa oturdu.
Yoongi;
Ne zamandır bana aşıksın?Ne? Şuan bu konu mu çok önemli? Cidden...
Soo Ah;
-2 yıldır.Yoongi;
-S*ktir...Neden küfür ediyor şimdi bu?
Yoongi;
-Sevme beni. So Hyun'u sevdiğimi biliyorsun. Bırak peşimi.Soo Ah;
-Bunu söylemek için mi buraya kadar geldin?Yoongi;
-Evet. Şimdi de gidiyorum. Dedi ve kapıyı çarpıp gitti.Hata yaptım. Çok büyük hata. Keşke biraz daha dikkatli olsaydım. Ya da ona hiç mesaj atmasaydım. Kalbimi çok acıtıyor. Her seferinde So Hyun'u sevdiğini söylemesi, kalbimi gerçekten çok acıtıyor. Ne düşünmüştüm ki? Bana aşık olacağını falan mı? Böyle olacağını tahmin etmeliydim. Boş hayallere kapıldım.
Yatağıma yattım ve gözlerimi sımsıkı kapattım.
10:43 PM
Gözlerimi açar açmaz telefonumu elime aldım ve saate baktım. Neden bu saatte uyandım ki ben... Yoongi'nin bana dedikleri aklıma gelince gözlerim dolmaya başladı. Sahile gitmenin iyi geleceğini düşünüyorum...Kıyafetlerimi giydim ve dışarı çıktım.
Sahile geldiğimde taşların üstüne oturdum. Ve ağladım. Ağladım. Ağladım. Çok eğlenceli...
Omzumda bir el hissedince kafamı yan tarafa çevirdim.?
-Neden ağlıyorsun gıcık kız?Bu bana çarpan çocuk.
Soo Ah;
-Sadece moralim bozuk.?
-Tanışalım mı? Ben Ji soo.Soo Ah;
-Bende Soo Ah. Sen neden burdasın?Ji soo;
-Biraz hava almak için çıkmıştım.Soo Ah;
-Anladım. Ben artık kalkayım. Görüşürüz.Ji soo;
-Görüşürüz Soo Ah.Eve girdim. Koltuğa oturdum ve boş boş duvara baktım. O sırada telefonumun titrediğini hissettim. Telefonumu elime aldım.
yoongix: Aşağıya in.
Görüldü 12:23 AM
Ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli ~Min Yoongi~
Fanfic~Seninle yüz yüze konuşmak isterdim ama ben çirkin ve aptal bir kızım Yoongi.~ ~Aşık olmak ve sevmek farklıdır Yoongi. Herkesi sevebilirsin ama bir kişiye aşık olursun.~ # 910- text # 606- text # 179- text