Pracowałam z kimś, kto mi powiedział, że nigdy mnie nie polubi. Ale z jakiegoś powodu czułam, że potrzebuję akceptacji tej osoby. Zaczęłam się więc zmieniać, żeby się jej przypodobać. Przestałam być towarzyska i przyjacielska. Byłam bardzo nieszczęśliwa.
Victoria znaczy zwycięstwo
Kariera Ariany nabrała tempa w 2009 roku, gdy 16-latka wygrała casting do serialu „Victoria znaczy zwycięstwo” („Victorious”), produkowanego przez stację Nickelodeon. Akcja rozgrywa się w liceum artystycznym (Hollywood Arts High School), gdzie nastolatkowie przygotowują się do występów na scenie. Główną bohaterką jest 16-letnia Tori Vega (gra ją Victoria Justice),która przez przypadek dostaje się do szkoły. Pierwszego dnia zaprzyjaźnia się m.in. że słodką Cat Valentine, graną właśnie przez Arianę. Cat to zabawna, grzeczna, miła, czasem kapryśna i nieco naiwna dziewczyna, uwielbiająca słodycze. Ponieważ jest bardzo wrażliwa, trudno jej znieść krytykę. Może nie jest specjalnie bystra, ale jej uroczy sposób bycia i szczerości sprawiają, że szybko staje się najlepszą przyjaciółką głównej bohaterki serialu. Ariana wcielając się w Cat Valentine, musiała mówić głosem wyższym niż jej naturalny, ponieważ taki głos znaczenie lepiej pasował do bohaterki. Cat ma charakterystyczne długie ciemnoczerwone włosy. O ich kolorze zdecydował producent Dan Schneider - nie chciał, żeby wszyscy aktorzy byli brunetami. Poza tym uznał, że czerwone włosy będą znakomicie pasować do osobowości Cat. Ariana farbowała więc włosy co tydzień - niestety, przez to bardzo się zniszczyły i artystka musiała spinać w kucyk. Nagrania do serialu rozpoczęły się 5 października 2009 roku, pierwszy odcinek miał premierę 27 marca 2010 roku. Serial bardzo szybko zyskał ogromną popularność wśród nastolatków w Stanach. Do Polski trafił w 2010 roku. Dwa razy z rzędu - w 2012 i 2013 roku - otrzymał nagrodę za najlepszy serial telewizyjny na gali The Nickelodeon Kids' Choice Awards, pokonując m.in. niezwykle popularny „ICarly”. Był też cztery razy nominowany do nagrody Emmy. W lutym 2013 roku, po czterech sezonach, producenci zdecydowali zakończyć emisje serialu. Ogłosili równocześnie, że rozpoczynają zdjęcia do nowego show, który będzie kontynuacją Cat z „Victoria znaczy zwycięstwo” oraz Sam z „ICarly”, pod tytułem „Sam i Cat”. Ariana miała grać z przyjaciółką Jennette McCurdy.