Rozdział 11

2 0 0
                                    

Wiem coś o niegrzecznych chłopcach. Można się dobrze bawić w takim związku przez jakieś 3 miesiące. Ale prawda jest taka, że musisz pamiętać, że nie grzeczny chłopiec nigdy się z tobą nie ożeni.

Znaleźć szczęście w miłości
Arianę łączono z różnymi mężczyznami. Część tych „romansów" to tylko plotki, które powstały na podstawie jakiegoś niewinnego wspólnego zdjęcia zamieszczonego w sieci. Część wiadomości jest jednak oficjalna i potwierdzona. Pierwszy raz Ariana zakochała się jako nastolatka, w 2008 roku. Jej chłopakiem został Graham Phillips, którego poznała podczas występów w musicalu „13" na Broadwayu. Na początku tylko się przyjaźnili, ale potem zaczęli się umawiać na randki. Ariana zasugerowała kiedyś, że to właśnie z nim po raz pierwszy się całowała, gdy miała 14 lat. Niestety, po trzech latach ten związek się rozpadł. W 2011 roku spekulowano, że Ariana spotyka się z jednym ze swoich tancerzy - Jordanem Viscomim. Artystka nigdy tego nie potwierdziła. Jednak później w jednym z wywiadów Ari mówiła o strasznym zerwaniu i o tym że przeżyła koszmar. „ Moje serce zostało złamane" - wyznała. Krążyły plotki, że Jordan wykorzystał Arianę - podobno chodziło mu wyłącznie o wypromowanie samego siebie. W Wyjściu z emocjonalnego dołka pomogły Ari nagrania do serialu „ Victoria znaczy zwycięstwo". Opowiadała, że płakała w charakteryzatorni, nie mogłam się pozbierać, ale gdy zaczynała grać Cat, zapomniała o wszystkim. Dużo bardziej skomplikowana sprawa była z dwoma innymi chłopakami Ariany. Od sierpnia 2012 do lipca 2013 roku Ari spotykała się z Jaiem Brooksem, członkiem australijskiej grupy The Janoskians. Po zerwaniu z nim zainteresowała się Nathanem Syksem - angielskim piosenkarzem i autorem tekstów, grającym w kapeli the Wanted. Para poznała się w marcu 2013 roku, gdy Ariana nadal była dziewczyną Jaia, ale, jak zapewnia artystka, wtedy jeszcze do niczego między nią Nathanem nie doszło. W sierpniu Natan i Ariana nagrali wspólnie piosenkę „Almost Is Never Enough" na debiutancki album Ariany. Tego samego miesiąca oboje na Twitterze przyznali się do romansu. Fani zaczęli łączyć ich imiona i nazywać parę „ Nariana" (Na/than i A/Riana) W grudniu 2013 roku Ariana udzieliła wywiadu magazynowi „ Cosmopolitian". Opowiedziała, jak wyglądała pierwsza randka, na którą zaprosił ją Nathan. „ Wróciliśmy do jego hotelu, aby obejrzeć film. Na stole stały makaroniki Ladurée i słoneczniki - uwielbiam francuskie ciasteczka, a słoneczniki to moje ulubione kwiaty. Nathan przeniósł odtwarzacz DVD z sypialni do salonu i powiedział, że nie chce mnie zapraszać do sypialni na pierwszej randce". I tutaj wzięła górę zazdrość. Były chłopak Ariany, Jai Brooks, z którym zerwała w lipcu, napisał na Twitterze, że Ariana go oszukiwała, spotykając się z Nathanem, gdy oni jeszcze byli razem. Artystka odpowiedziała, że to nieprawda, że Nigdy nie zdradziła Jaia. Uznała, że Jai chcę wykorzystać w ten sposób swoje „pięć minut", a jego zarzuty są zaskakujące i niesprawiedliwe. Niestety, związek Nathana i Ariany nie przetrwał zbyt długo. Para rozstała się zaledwie po 5 miesiącach, w styczniu 2014 roku. Artystka zapewniła, że pozostają dobrymi przyjaciółmi. I co jest najbardziej zaskakujące? W maju wokalistka zaczęła się ponownie spotykać z Jaiem Brooksem! Na wieść o tym Nathan napisał na Twitterze „ Zawsze się cieszę ze szczęścia innych ludzi. Po prostu miło zobaczyć ich uśmiech".
Jednak po trzech miesiącach Ariana Zerwała z Jaiem na dobre. Ponoć przyczyną było to, że chłopak nie wspierał jej po śmierci ukochanego dziadka. W sierpniu napisała na Twitterze „ W trudnych chwilach dużo się dowiadujesz o miłości, życiu i ludziach wokół ciebie".
Po zerwaniu z Jaiem Arianę widywano z raperem Big Seanem, który naprawdę nazywa się Sean Anderson. Pod koniec lipca byli na premierze thrillera „ The Purge" ( polski tytuł - „ Noc oczyszczenia") - podobno siedzieli w kinie blisko siebie i trzymali się za ręce. Ariana i Big Sean potwierdzili, że są razem dopiero 13 października 2014 roku. Ich związek nie trwał zbyt długo - w kwietniu 2015 roku, po kilku miesiącach pokazywania się publicznie, wspólnych występach na ściankach i niezliczonych fotkach, na których się całowali i obejmowali, raper i piosenkarka ogłosili rozstanie. Ich rzecznicy prasowi wysłali do mediów oświadczenie, w którym poinformowali, że artyści pozostali przyjaciółmi i proszą, aby uszanować ich prywatność. Informator magazynu „US Weekly” zdradził, że przyczyną rozstania była niemożność dopasowania harmonogramów koncertowych gwiazd, co zmusiłoby je do rozłąki przez cały rok. Jednak pojawiły się plotki, że powód rozstania był zupełnie inny -  Ariana podobno była wściekła na rapera o to, że napisał piosenkę, w której opisywał ich intymne relacje. Z drugiej strony krążyły słuchy, że muzyk powiedział o Arianie, że jest niedojrzała. Rzekomo był także zazdrosny o wspólny występ swojej dziewczyny i Justina Biebera podczas koncertu otwierającego trasę koncertową wokalisty, na którym Justin mocno obejmował i przytulał Arianę na scenie. Jaka jest prawda - tego się pewnie nie dowiemy. Faktem jest, że Ariana i Justin przyjaźnią się od wielu lat. Nie wiadomo natomiast, czy pogłoski o światowej wspólnej trasie koncertowej okażą się prawdą. Plotki głoszą, że od czerwca 2015 roku Ariana spotyka się z jednym ze swoich tancerzy Rickym Alvarezem. Potwierdza je nagranie z lipca 2015 roku z cukierni, gdzie Ariana całuje się z Rickym.

Ariana Grande z głową w chmurachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz