rozdział 8

9 1 1
                                    

To muzyka kieruje całym moim życiem.

W 2013 roku spełniło się wielkie marzenie Ariany - w sierpniu ukazał się jej debiutancki album zatytułowany „Yours Truly”. Piosenki do niego artystka nagrywała aż przez trzy lata, ponieważ przez cały czas była bardzo zajęta na planie serialu „Victoria znaczy zwycięstwo”. Niektóre utwory Ari musiała nagrywać ponownie, gdyż w ciągu trzech lat zmienił się jej głos! Pierwsza część albumu jest powrotem do muzyki R&B z lat 90. „Natomiast druga część jest muzycznie zupełnie wyjątkowa i całkowicie oryginalna” - mówiła Ariana. Na początku album miał się nazywać „Daydreamin” - tak jak jedna z piosenek. Ariana jednak zmieniła zdanie i szukała bardziej odpowiedniego tytułu. Poprosiła o pomoc swoich przyjaciół. Jeden z nich zasugerował, że płyta jest bardzo osobista, a piosenki brzmią kn jak listy miłosne. I Ariana natychmiast zdecydowała, że płyta będzie nosiła tytuł „Yours Truly” - w języku angielskim takim zwrotem podpisuje się listy. Album zadebiutował na pierwszym miejscu amerykańskiej listy najczęściej kupowanych płyt według magazynu „Billbiard”! Głównym singlem promującym była piosenka „The Way”. Podczas nagrywania tego singla Arianie towarzyszył Mac Miller. Podkreśliła, że pojawiła się między nimi prawd,iwa chemia. „Usłyszałam }}The Way{{ i powiedziałam: }}Mój Boże! Ta piosenka jest niesamowita. Malcolm, zrobisz ten kawałek ze mną?{{, A on odpowiedział }}Oczywiście{{” - opowiadała magazynowi „Rolling Stone”. „Przyszłam do jego domu. To ja realizowałam sesję. On rapował, a ja nagrywałam i jednocześnie piekłam dla niego ciasteczka” - zdradzała kulisy powstawania singla. Po nagraniu albumu Ariana mówiła magazynowi „Elle”: „Jeśli mogłabym, nie robiłabym niczego innego. Siedziałabym w studiu nagrań przez całe życie. Nie chodziłabym na przyjęcia, imprezy na czerwonym dywanie. Wolałabym być przez cały l w studiu. Nikt nie musi wiedzieć, jak wyglądam. Po prostu chcę robić muzykę”. Niestety, dzień po tym, gdy album osiągnął rekordową sprzedaż - Ariana musiała przestać śpiewać, a nawet mówić! Takie było polecenie lekarzy. Jej struny głosowe były zbyt obciążone. Dostała na kilka dni szlaban na śpiewanie i wywiady.  Posłuchała lekarzy i już po tygodniu mogła występować - zaśpiewała w „Tańcu z gwiazdami” oraz podczas rozdania American Music Awards. A wkrótce rozpoczęła pracę nad kolejnym albumem!

Ariana Grande z głową w chmurachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz