Rozdział 12

2 1 0
                                    

Prawdziwego przyjaciela poznaje po tym, że nawet jeśli nie widujemy się przez kilka miesięcy, to kiedy się wreszcie spotkamy, mam wrażenie, że nigdy tak naprawdę się nie rozstaliśmy.
Przyjaźnie
W świecie sławnych ludzi rzadko zdarzają się prawdziwe przyjaźnie. Czasem niektórzy artyści „przyjaźnią" się z innymi, żeby wzmocnić swoją pozycję zawodową albo bardziej zaistnieć w mediach. Bardzo często takie relacje nie trwają zbyt długo. Ariana jest wyjątkowa - od wielu lat ma kilka wiernych przyjaciół, także wśród artystów. To świadczy o tym, że nie przyjaźni się z kimś dla własnej korzyści czy na pokaz. Jedną z najwierniejszych przyjaciółek Ari jest Alexa Luria. Dziewczyny znają się od dziecka i mimo, że Ari mieszka w Kalifornii, a Alexa na Florydzie, cały czas utrzymują kontakt. Alexa stara się być na każdych urodzinach Ariany, a w 2013 roku towarzyszyła swojej przyjaciółce na gali Nickelodeon kids' Choice Awards. Wystąpiła nawet w jednym z odcinków serialu „ Victoria znaczy zwycięstwo" („ One Thousand Berry Balls"), a także w teledysku Ariany do coveru Justina Biebera „Die In Yours Arms". Inną bliską Ari osobą jest aktorka komediowa i piosenkarka Colleen Ballinger-Evans, znana w internecie jako Miranda Sings. Dziewczyny poznały się przez Franka Grande, jeszcze zanim Ariana stała się sławna. Colleen na swoim komediowym kanale na YouTube żartuję z gwiazd i celebrytów. Nie oszczędza swojej rodziny i przyjaciół - także Ariany. Widać, że Ari ma dystans do siebie, bo mimo to obie dziewczyny nadal się przyjaźnią. Jedną z najlepszych przyjaciółek Ari jest Jennette McCurdy - piosenkarka i aktorka. Dziewczyny poznały się na planie serialu „ICarly" w odcinku „Impreza z Victorią znaczy zwycięstwo" , a później zagrały razem w serialu komediowym „Sam i Cat". Po zakończeniu zdjęć do serialu nie zerwały kontaktu. Nadal do siebie pisują i widuję się tak często, jak mogą. Gdy tylko udaje im się spotkać, wrzucają do internetu selfie. Łączy je jeszcze coś wyjątkowego - obie urodziły się 26 czerwca. Jennette jest starsza od Ariany o równy rok! Jennette zaliczyła kiedyś małą wpadkę - przez przypadek ujawniła prywatny numer komórki swojej przyjaciółki. Ale Ari nie robiła z tego wielkiego halo. Po prostu - stało się. I zmieniła numer. Ich przyjaźń została jednak wystawiona na prawdziwą próbę. Pojawiły się plotki, że Ariana dostaje większe honorarium za grę w serialu „Sam i Cat" niż Jennette i dziewczyny zaczynają się o to kłócić. Ari napisała na Twitterze, że od początku zdjęć mają takie same kontrakty i zarobki, ma dość tych plotek i dla niej sprawa jest zamknięta. Nie udało się poróżnić przyjaciółek. Nadal lubią spędzać ze sobą czas, a Ariana tak podpisała jedno z ich wspólnych zdjęć na Instagramie: „Najprawdziwsza przyjaciółka na świecie. Bardzo cię kocham". Przyjaciółką Ariany jest także Elizabeth Gillies. Dziewczyny znają się z Broadwayu - obie grały w musicalu „13". Miały wspólną garderobę. Ponieważ często się wygłupiały, reżyser nazwał je „dzieciakami" (Kids). Później obie dostałeś się do obsady serialu „Victoria znaczy zwycięstwo" , gdzie Elizabeth grała Jade West. Zaśpiewały razem piosenkę „Give It Up". Liz i Ari są rówieśniczkami - Elizabeth urodziła się równo miesiąc po Ari. Dziewczyny często spędzają razem wolny czas, a fani nazywają je „Eliana" (Eli/zabeth i Ari/ana). Podczas 18. Urodzin Ariany Liz zaśpiewała dla niej i pomagała jej kroić urodzinowy tort. Kolejną przyjaciółką Ariany z planu serialu „Victoria znaczy zwycięstwo” jest Daniella Monet. W serialu grała Trinę Vegę. Fani dziewczyn nazwali je „Dariana” (Da/niella i A/riana). Obie dziewczyny są wegankami. Ari przekonała się także, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Gdy Jennette McCurdy przypadkiem ujawniła publicznie numer komórki Ariany, Daniella odbierała wszystkie telefony od fanów, gdy Ariana była zajęta na planie filmowym. Dziewczyny często wysyłają do siebie tweety, a Daniella zabiera swoich znajomych na koncerty Ariany. Stosunkowo nową przyjaciółką Ariany jest Taylor Swift. Dziewczyny poznały się w 2014 roku na pokazie mody Victoria’s Secret. Gdy Ariana zamieściła w internecie emocjonalny wpis o nierównym traktowaniu kobiet i mężczyzn. Taylor napisała na Twitterze: „Zawsze jestem z ciebie dumna. A dziś szczególnie”. Ariana przyjaźni się także z facetami. Jednym z jej najlepszych kumpli jest Jones Crow - jej osobisty fotograf oraz reżyser  niektórych jej teledysków. Robi Arianie zdjęcia podczas występów czy nagrywania piosenek, a także prywatnie - dla zabawy. Pierwszy raz spotkali się w lipcu 2012 roku i od tamtej pory są nierozłączni. Jones ma nawet taki sam tatuaż jak Ariana - mały zarys serca na dużym palcu u nogi. Gdy zmarł dziadek Ari, Jones napisał na Twitterze: „Kocham cię tak, jak księżyc kocha Ziemię. Nawet kiedy mnie nie widzisz, wiesz, że jestem tam dla Ciebie”.
Sąsiadką Ariany jest... Miley Cyrus. Mieszkają obok siebie o chociaż nie widzą się często, to słyszą muzykę ze swoich domów, bo ich okna znajdują się naprzeciwko siebie. Kiedyś Miley zaprosiła Arianę do swojego ogródka i obie dziewczyny, ubrane w... Śpiochy, zaśpiewały piosenkę „Don't Dream It's Over” grupy Crowded House. Była to akcja promująca założoną przez Miley Cyrus fundacja The happy Hippie Foundation. Dziewczyny świetnie się razem bawiły. Możecie to zobaczyć na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=m2ua3O_fdCY.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 10, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ariana Grande z głową w chmurachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz