Jestem taka szczęśliwa, że mogę pracować z Jennette McCurdy. Gdy oglądałam „ICarly”, myślałam: „Łał, Jennette jest... taka dobra”.
Od razu po zakończeniu produkcji serialu „Victoria znaczy zwycięstwo” Ariana zaczęła pracę na planie nowej propozycji telewizji Nickelodeon: „Sam i Cat”. Bohaterkami tego serialu komediowego są energetyczna i waleczna Sam (grana przez Jennette McCurdy), postać znana z serialu „ICarly”, oraz zwariowana Cat, czyli Cat Valentine z „Victorious”. Sam i Cat, mimo że mają bardzo różne charaktery, są najlepszymi przyjaciółkami. Tak się składa, że Ariana i Jennette także się przyjaźnią! Na swoich profilach często zamieszczają zdjęcia ze wspólnych wypadów do miasta. Bohaterki serialu mkeszkają w apartamencie należącym do babci Cat. Dziewczyny lubią dobrą zabawę i nie chce im się szukać stałej pracy. Niestety, okazuje się, że trzeba płacić czynsz, a jedzenie też kiedyś się kończy... Przyjaciółki postanawiają założyć własny biznes - będą się opiekować dziećmi. Jest to o tyle trudne, że Sam nie jest zbyt odpowiedzialna i... nie znosi dzieci. A ponieważ to serial komediowy, zabawnych sytuacji nie brakuje. Światowa premiera serialu „Sam i Cat” odbyła się 8 czerwca 2013 roku w USA. W Polsce można go było oglądać od 28 września tego samego roku w kanale Nickelodeon Polska. Niestety, po roku producent zdecydował, że drugi sezon nie powstanie. Ostatni odcinek został wyemitowany 17 lipca 2014 roku. Ariana się tym nie przejęła. W 2013 roku skupiła się na karierze piosenkarki i wydała swój pierwszy album studyjny zatytułowany „Yours Truly”, którym zadebiutowała na szczycie amerykańskiej listy najczęściej kupowany płyt według magazynu „Billboard”. Jej muzyczna kariera nabrała tempa!