~Lili szemszöge~
Most ez komoly? Egy híres srác akinek amúgy utálom a zenéjét meg minden, egyszerűen betolt a szobájába én megőrülök vagy kiugrom az ablakon. Nem értem miért vannak annyian oda ezekért engem egyátalán nem vonz a nyálas külsejük és a szar csajozós dumájuk sőt kiráz tőlük a hideg.
-Ha egy újjal is hozzám érsz kibelezlek!-mondtam neki fenyegetően.
-Nyugi kislány! Ott a fürdő és itt az ágy! És tessék adok egy pólót.-nyújtotta át a ruhadarabot amit én fintorogva vettem el.
-Kösz és bocs hogy lebuziztalak!-nevettem. Igazából hazudtam, egy kicsit sem sajnálom, de azért nem akartam ennyire bunkó lenni.
-Semmi baj. Már megszoktam, hogy buzinak hisznek, de nem vagyok az! Na menj átöltözni.-mondta és én elindulta a fürdő felé, a fürdőajtóból vissza néztem:
-Ha benyitsz esküszöm levágom a fejed!-mondtam neki és felemeltem fenyegetően a mutató ujjam.
-Nyugi nem fogok!-emelte fel védekezően a kezét nevetve.A fürdőben végig azon gondolkodtam, hogy mi Zsanettel mekkora hülyék vagyunk. Mit keresek itt? És amúgy mért nem hívták ki a rendőrséget ránk? Ahj és most itt állok Marcus pólójában. Jézusom!
-Itt vagyok!-léptem ki a fürdőből.
-Már azt hittem lehúztad magad a vécén.-röhög rajtam.
-Gondoltam rá.-nevetek fel én is.
-Te hülye vagy!
-Tudom sokan mondták már!
-Amúgy nem gondoltam, hogy egy lányon lesz valaha a pólóm, de jól áll ahhoz képest, hogy rohadt nagy.-mondja mosolyogva. Ch ha azt hiszi bejön nekem a dumája akkor rohadt nagyot téved.
-Én meg azt, hogy Marcus és Martinus házába leszek, ha hallottad volna miket mondtam rólatok Zsanettnak kinyírnál.
-Miért is?-húzza fel az egyik szemöldökét.
-Semmi, semmi hosszú sztori!-húzom be a nyakam nevetve.
-Hát oké de aludjunk!
-Most jól figyelj rám az ágynak az az oldala az enyém, az a tiéd ha közelebb jössz holnapra már nem fogsz élni!
-Jól van! Na gyere királylány-mondja nevetve.
-Szeretnéd, hogy egy ideig legyen a fejed a helyén legyen?-kérdezem tőle.
-És ha nem?-kérdezi idegesítő vigyorral.
-Fú. Aludjunk mert én elalszom mindjárt!-hagytam figyelmen kívűl a beszólását.
-Jó éjt királylány!
-Jó éjt idióta!
YOU ARE READING
Váratlan utazás ∆•ff. Marcus and Martinus•∆
Fanfiction2 lány Lili és Zsanett egy hirtelen ötlettől vezérelve elindulnak Norvégiába poénból, mivel Zsanett megtudta hol lakik Marcus és Martinus. Eleinte rosszba vannak velük. Vajon ez megváltozik? #1 in marcusandmartinus 2019.06.04