~Zsanett szemszöge~
Martinussal elindultunk az egyik ruhabolt felé, mielőtt Lili tiltakozhatott volna, hogy neki Marcussal kelljen mennie.
-Na melyik boltba szeretnél menni? -kérdezi Martinus.
-Nekem mindegy.
-Itt a H&M. Az jó?
-Persze.Bementünk az üzletbe és elkezdtük nézegetni a ruhákat. Megláttam egy nagyon szép fekete alapon sárga-fehér virágos pólót ami nagyon megtetszett.
-Szertined milyen? -azért megkérdezem az ő véleményét is, merthát nem minden nap van esélye az embernek hogy Martinus Gunnarsenel sétálgasson egy ruhaüzletbe.
-Szép.
-Szertinem is.
-És ez hogy tetszik? -mutatott fel egy fehér-piros csíkos felsőt.
-Ez nagyon jó.
-Nekem is tetszik. -mosolyodott el olyan nagyon cukin.Folytattuk a vásárlást és végül vettünk 4 felsőt amiből kettőt Martinus választott, egy pulcsit és 3 farmert.
-Nagyon szépen köszönöm a ruhákat. De amint otthon leszek, postázom a pénzt.
-Nem engedem. Ajándék. Úgyhogy fogadd el.
-Hát jó. Köszi szépen!
-Nincs mit! -mosolygott már megint. Én meghalok.
-Na de keressük meg Liliéket.
-Felhívom Marcust hogy hol vannak.
-Oké.Kiderült hogy Marcusék a pláza másik felén vannak, szóval elindultunk feléjük.
~Lili szemszöge~
Na de jó Zsanették leléptek én meg itt maradtam Marcussal.
-Na hová menjünk? -kérdezett Marcus.
-Nekem mindegy.
-Sokféle bolt van. Válassz egyet.
-Akkor legyen a New Yorker ha már itt van mellettünk.
-Oké.Bementünk a boltba Marcussal. Semmi kedvem vele vásárolni, de muszáj, mert Zsanett itt hagyott. Nézegettem a pólókat, és meg is láttam egy rohadt jó AC/DC-s pólót. El is kezdtem keresni egyet a méretembe és meg is találtam.
-Jól néz ki. -szól a hátam mögül Marcus, de én úgy megijedtem hogy majdnem neki dobtam a pólót.
-Jézusom ne ilyesztegess!
-Jaj bocsi. Nem akartalak megilyeszteni.
-Semmi. -majd elfordultam tőle és tovább nézegettem a ruhákat.Végül vettünk 4 pólót, kettő pulcsit , amiből egyet Marcus választott, de nagyon jól néz ki, mert fekete és a karján oldalt fehér csíkok vannak, és végül még vettünk 3 farmert. 2 szatyorral mentünk ki az üzletből, amikor Marcus telefonja csörögni kezdett. Martinus hívta és azt kérdezte hogy merre vagyunk, és akkor ők elindulnak felérnk. Kb 5-6 perc után meg is érkeztek hozzánk Zsanették.
Beszélgettünk és arra jutottunk hogy eszünk valamit mert már mindenki éhes volt. Elindultunk a kajáldák felé amikor is egy csapat lány sikítozva futott felénk...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Váratlan utazás ∆•ff. Marcus and Martinus•∆
Фанфик2 lány Lili és Zsanett egy hirtelen ötlettől vezérelve elindulnak Norvégiába poénból, mivel Zsanett megtudta hol lakik Marcus és Martinus. Eleinte rosszba vannak velük. Vajon ez megváltozik? #1 in marcusandmartinus 2019.06.04