13. rész

205 12 2
                                    

"-Akkor keressük meg Liliéket"

Zsanett szemszöge


Mar egyáltalán nem haragszom Tinus-ékra, mivel mi is elcsesztük az első találkozásunk velük ők is ronthatnak. De attol félek Lili igen, ahogy ismerem szétverte Marcust vagy elindult gyalog Magyarországra. Inkább mondtam Tinus-nak, hogy menjünk gyorsabban.
M

eglepetésemre mindenki épségben volt es Lili sem indult sehova. Nem ertettem az egészet. Lehet történt valami amíg nem voltunk? Hú remélem Lili és Marcus végre jol kijönnek majd egymással. Olyan aranyosak lennenek együtt.

-Hát ti meg hol voltatok?-zökkentett ki a gondolataimból Marcus.

-Láttuk, hogy nagyon belemerültetek a veszekedésbe és úgy gondoltuk magatokra hagyunk titeket!-válaszolok neki.

-Nem maradtatok le semmiről csak éppen olyan jól elbeszélgettem Marcus-szal.-irónizál Lili.

-Nyugodjon le mindenki! Mi is hülyék voltunk, hogy betörtünk hozzátok, tőletek sem volt szép, hogy ott hagytatok minket a plázába, de mindenki ronthat. Ahelyett, hogy itt veszekedünk inkabb élvezzük ki ezt a kis időt!-mondom nekik

-Akkor megbocsáltotok?-kérdezi Martinus.

-Igen.-válaszolok.

-Ha ti is a betöréses cucc miatt!-teszi hozzá Zsanett.

-Nyugi, azt már rég elfelejtettük!-kacsint Martinus.

-Együnk valamit mert éhes vagyok!-mondja Marcus és már megy is a konyhába, hogy megnézze mit lehet enni.

Arra jutottak, hogy most ők "főznek". Hát ha az instant leves elkészítése főzésnek számít akkor ők igazi szakácsok. Miután ettünk Marcus szokása szerint elkezd unatkozni.

-Csináljunk valamit annyira unatkozok!-mondja Marcus.

-Mit szólnátok ha felelsz vagy merszeznénk?-kérdezi Martinus.

-Én benne vagyok!-mondom boldogan.

-Én is-szól Marcus is.

-Legyen.-adja meg magát Lili is.

-Oké akkor ki kezdi?-kérdezi Martinus.

-Én kezdhetem? Martinus felelsz vagy mersz?-nézek Martinus-ra.

-Felelek.

-Kibe vagy szerelmes?-bököm ki azt ami eddig is nagyon érdekelt csak nem mertem megkérdezni

-Őhm...-tesz úgy Martinus mintha gondolkodna, de látszik az arcán, hogy vörösödik.

-Na? Mond!-mosolyog Lili sokat sejtően.

-Hát...izé...ne akadjatok ki! Tudom hogy kevés ideje ismerlek, de beléd Zsanett!-mondja Martinus vörös fejjel.

Én sokkot kaptam ez nem lehet. Ő nem lehet pont belém szerelmes. Mi van? Ez csak egy túl jó álom amiből úgyis mindjárt felébredek. Martinus Gunnarsen nem lehet pont belém szerelmes! Ez lehetetlen pedig most mondta ki. Úristen!!! Nem lehet, hogy a fiú akire mindig a "szerelmemként" tekintettem szerelmes belém.

-Ez igaz?-kérdezem megsemmisülten.

-Igen, de menjünk tovább majd ezt máskor beszéljük meg inkább menjünk tovább. Marcus Felelsz vagy mersz?-kérdezi meg mindig zavarban.

-Merek.

-Oké. Akkor öleld meg Lilit, első körben nem akarok olyan nehezet adni!-nevet Tinus.

-Oké!-mondja Marcus, de meg mielőtt megtenné félve Lilire néz. Megértem az aggodalmat a barátnőm képes lenne megverni.

-Ez csak egy ölelés nem fogok belehalni!-nevet Lili Marcus fején.

-Jól van na! Nálad sosem lehet tudni!-nevet ő is és megöleli Lilit, én meg lefotózom őket titokban. Ó de szépek együtt!

-Oké. Akkor Lili felelsz vagy mersz?

-Merek.

-Ordítsd ki az ablakon az egyik dalunknak a szövegét!-röhög Marcus.

Lili szemszöge

-Ha tudnám egy dalotoknak is a szövegét...

-Na, könnyű csak a refrént énekeld. Mutatom ez az One Flight Awaynak a refrénje-adta oda a telefonját Marcus.

-Oké, de ne röhögjetek ki!

-Jó nem fogunk!-röhög előre Zsanett.

-I'm just a million miles
Away way, way na
And I'll be with you any
Day, day, day na
Can wait to get with you
Bae, bae, bae, baby
I know you hurtin'
But I'm just one flight away-órdítom a szövegét, hogy ez milyen nyálas egy dal szörnyű.

-Egész jó volt!-tapsol mosolyogva Marcus.

-Ja nem volt rossz.-röhög Martinus is.

-Jó köszönöm a dicséretet, de most én kérdezek. Zsanett felelsz vagy mersz?

-Merek.

-Ó! Egy körig Martinus ölében kell ülnöd!-mondom mire ő elvörösödik.

-Nem, ez nem jó ötlet és ha ő nem akarja!-hebeg Zsanett.

-Na teljesítened kell hisz te akartál merni!

-Gyere hisz ez csak egy játék!-mondja neki Martinus.

-Ezt még vissza kapod Lili!-üll bele irtó vörös fejjel Martinus ölébe.

-Na most ki jön?-kérdez Marcus.

-Én. Marcus felelsz vagy mersz?-néz a fiúra Zsanett.

-Merek.

-Na, ezt most visszakapod Lili! Marcus csókold meg Lilit!-vizslat sátáni szemekkel engem, én pedig teljesen lefagyok és ahogy látom Marcus is...

 

Váratlan utazás  ∆•ff. Marcus and Martinus•∆Onde histórias criam vida. Descubra agora