9.rész

193 11 0
                                    

"Elindultak a kajáldák felé, de egy csapat sikítozó lány futott feléjük"
-Baszki azok a lányok akik felénk futnak nem a rajongóitok?-kérdezi Lili.
-Attól félek igen! Futás be a mosdóba!-mondja idegesen Martinus.

Elkezd mindenki futni a mosdók felé csak Lili elég lassan fut mert túl álmos.

-Basszus Lili fuss már gyorsabban!-mondja Marcus és már meg is fogja Lili kezét és húzza maga után a lányt.
-Jól van csak fáradt vagyok mert valaki nem hagyott aludni!-bosszankodik Lili és már alig várja, hogy a mosdókhoz érjenek és elengedhesse Marcus kezét.
-Jól van na, bocsánat!-mosolyog Marcus.

Lili és Zsanett befutott a női mosdóba a két fiú pedig a férfibe. Kissé megnyugodott a két lány és inkább leültek a földre és ott vártak, Zsanett hirtelen megtörte a csendet.

-Tudtam, hogy zavarba fogsz jönni, ha neki löklek Marcusnak!-húzódott Zsanett arcára hatalmas vigyor.
-Te meg miről beszélsz?
-Ne hazudj láttam a vörös fejedet!
-Akkor vegyél szemüveget mert az én fejem nem volt vörös.-kérte ki magának Lili.
-Ch... egy paradicsom megirigyelhetett volna!-nevetett Zsanett.
-Idióta!-mondta és röhögve meglökte Zsani vállát.

Még beszélgettek majd amikor úgy érezték elmentek a rajongók, óvatosan kinéztek a vécéből.
-Sehol senki kimehetünk!-lépett ki Lili az ajtón.
-Jó de hol vannak Marcus-ék?nézett körbe Zsanett.
-Nem tudom!
-MARCUS, MARTINUS?-kiabált be Zsani a fiú mosdóba, de nem kapott választ.
-Ez most komoly? Az a két buzi gyerek itt hagyott minket?-kezdett ideges lenni Lili.
-Úgy látszik!
-És most mi lesz?-kérdezi tanácstalanul Zsanett.
-Gőzöm sincs...

Váratlan utazás  ∆•ff. Marcus and Martinus•∆Where stories live. Discover now