"-Adjátok oda és ígérjük soha többé nem hallotok rólunk semmit..."
-Jaj ne mondj már ilyet Lili. Mi nagyon aggódtunk miattatok. Kérlek bocsássatok meg. Nagyon sajnáljuk. -mondta Marcus.
-Figyelj ez így jobb lesz. És inkább az utcán alszok minthogy ebbe a retkes házba. -vágta oda Lili.
-Tudjátok, kisírtuk a szemünket a plázában és csak vártuk hogy vissza jöjjetek, de nem. És a legjobb hogy az éjszakát egy kis elhagyatott valamibe töltöttük. Gondolhatjátok milyen jó volt nekünk. -fakadt ki Zsani.
-Ne haragudjatok ránk. Eszméletlenül sajnáljuk. -mondta komoly tekintettel Martinus.
Lili szemszöge
-Mondom, az lesz a legjobb ha elmegyünk. Amúgy meg a sajnálatotok hidegen hagy. -mondtam őszintén nekik, mert már eléggé felhúztam magam.
-De kérlek bocsáss meg Lili. Én szeretlek. Komolyan. Kérlek ne haragudjatok! -hadarta el Marcus. Hogy mivan? Ez komolyan azt mondta hogy szeret? Hát ez meghibbant.
-Te hogy a bánatba lehetnél belém szerelmes, ha csak két napja ha ismersz, és állandóan bunkóztam veled?
-Akkor úgy mondom hogy nagyon tetszel. De tényleg. Mert van egy olyan kisugárzó személyeséged, ami nagyon tetszik. -ahogy ezt elmondta, láttam rajta, hogy kicsit zavarba van.
-Annyira nem értelek komolyan. Itt sajnálkoztok, meg mondod ezt a hülyeséget, közbe meg az a másik két ikerlány a barátnőtők. Az a Lisa meg Lena vagy mi a nevük.
-Hát kicsit el vagy tévedve. Mi velük csak jóba vagyunk. -mondta nyugodtabban.
-Jó oké nem érdekel. -értse már meg hogy ez engem rohadtul nem érdekel. Huu.
-De értsd már meg, hogy tetszel nekem!
-Marcus. Úgy is elmegyek 1 hét múlva, és semmiféle viszonyt se nagy barátságot nem akarok kötni.
-De nem muszáj hazamennetek.
-Ahj. De muszáj. És kész. Ebből a vitából elegem van!
-Akkor hagyjuk abba, és bemegyünk a házba és megnyugszik mindenki.
-De csak akkor ha többé nem hozod fel ezt az egészet.
-Oké. -mondta kicsit csalódottan, de különösebben nem is figyeltem rá, hanem arra hogy a környékünkön sehol nem voltak Zsanették.
Zsanett szemszöge
Mivel Lili és Marcus nagy veszekedésbe kezdtek, Martinussal otthagytuk őket, és elmentünk az erdő felé.
-Még mindig haragszol rám? -kérdezte felém nézve.
-Hát azért még igen. De ott van még a Lili is.
-Megígérjük hogy többet nem tűnünk el, és mi csak szeretnénk hogy jól érezzétek magatokat. -mondta komoly tekintettel. Most komolyan. Hogy lehet valaki így is ilyen aranyos?
-Helyre áll majd minden. -mondtam.
-Pontosan. És egyébként hogy tetszik Norvégia? -kérdezte mosolyogva. Istenem de aranyos.
-Hát igazából még nem sokat láttam belőle, de nagyon szép.
-Majd valamikor ha szeretnétek körbevezetünk titeket. Bár lehet hogy most éppen ők szétverik egymást. -nevetett Martinus.
-És ti voltatok már Magyarországon?
-Még nem. De el szeretnék menni. Biztos szép hely. Talán még koncertünk is lehetne ott.
-Akkor legyen Győrbe! -mondtam talán túl hamar.
-Majd még megbeszéljük. De most menni kéne mert már 6 óra van. Majdnem egy órát itt voltunk.
-Akkor keressük meg Liliéket...
ESTÁS LEYENDO
Váratlan utazás ∆•ff. Marcus and Martinus•∆
Fanfic2 lány Lili és Zsanett egy hirtelen ötlettől vezérelve elindulnak Norvégiába poénból, mivel Zsanett megtudta hol lakik Marcus és Martinus. Eleinte rosszba vannak velük. Vajon ez megváltozik? #1 in marcusandmartinus 2019.06.04