2

1.5K 216 13
                                    

Hahhshshdjsgseveb

" Kau bilang aku memang syantikk!"
Aku memegang pembaris dijadikan sebagai mikrofon lah,kononnya lah,lalu bernyanyi riang.

" Gila jangan nyanyi " kata-kata dari seorang perempuan yang bernama
Oh Bo Doh itu membuatkan aku mendongak melihatnya.

" Eh, Bodoh!Ehe,sorry eh saya saja nak nyanyi-nyanyi. Erm,bosan. "

" Lain kali jangan melalak depan aku eh. Suara dah la tak merdu huh " katanya sombong. Ecece,suara dia tu merdu sangat kot . Nak kata apa?

Dah lama Bodoh , bodoh pulak. Eee geram!

Tak pa kau,aku balas dendam. Aku tikam kau balik rumah karang baru kau tau sapa aku ha. Tapi dalam mimpi je la.
------------------

Jeon Jungkook

                              

Im Nara

------------------

" HEOL,sapa tuh?"

Aku melihat ke arah seorang lelaki yang berjalan di luar kelasku. Fesyen dia,wah wah! Bergaya sungguh.

Tambah pula dengan orang-orang yang mula lari dari dia. Kenapa,entah? Aku lihat wajahnya,macam kenal...

" Wth? Tu bukan ke jiran baru aku? Tak kan la..dia pun kolej dekat sini juga?" Aku menyoal di dalam hati.


Aku melihat orang ramai yang mula berterabur lari.

Aku mula berjalan ke arah orang-orang itu.

" Eh! Asal korang lari-lari? Prof dah datang,eih?"

"Weih lari do! Ada mamat mana tahu!!." Mirae berkata. Dia ni..tak jahat tak baik. Sedang-sedang sahaja~

" Ouhh okey "

Mulut sahaja berkata begitu,tapi hatiku gedik, tetap ingin melihat apa terjadi.
Kakiku melangkah berjalan ke arah jiran baru aku semalam.

" Ooh awak! Awak yang jiran saya kelmarin kan?!" Aku menegurnya berani. Seolah-olah lupa apa yang terjadi kelmarin. Nampak tak kebodohan di situ ehehe?

" Erm...kau sapa?" Katanya.
" Ehh awak tak kenal saya?" Soalku dengan nada ehm..budak-budak.
" Kau ni siapa sayang ?"

Aku menjauhkan diriku darinya.
" Sa-sayang? Awak cakap apa ni? Bukan ke awak.."

" Ye sayang,saya apa?"

Babilah dia tanya aku balik ke?

" Ohhh takpa lah"

" Ermm saya lapar..Kookie nak makan .." Katanya manja lalu mula memegang tanganku. Benda bangang apa yang dia cakap ni? Kookie tu siapa? Dia ke?

Tak masalah sekarang apahal perangai dia bertukar? Ko tak rasa pelik ke?

Tanganku aku sedaya upaya tarik tetapi apakan daya,aku perempuan dia lelaki ahaha. " Ouh awak nak makan? Pergi la makan! Janji jangan ka-kacau saya !" Aku berkata dan masih cuba melepaskan tanganku.

"

Bukan dengan cara tu..tapi dengan cara ni.."

Dia berkata lalu memegang belakang kepalaku..

BAD / MALO || JJK ✓ Where stories live. Discover now