Ya tuhan...apa benda kau cakap ni Im Nara?!Aku perlu cari jalan untuk lari dari sini. Aku dah nekad nak lari. Lepas Jungkook keluar je dari rumah , aku akan keluar dari tingkap .
Kan dia dah bagitahu aku tadi , yang dia tak obses dengan aku ? Hmmm kenapa aku sedih sangat ni ? Ah tak kira la sedih ke tak ! Aku nak lari jugak !
Aku cuba buka pintu bilik . Eh tak berkunci pun ? Aku berjalan ke arah ruang tamu.. aku masih ingat masa aku mula-mula masuk letak kotak dalam rumah ni . Lepas tu aku keluar ikut tingkap sebab Edward tiba-tiba mengamuk . Dan rumah aku...sebelah ni je .
Aku menghampiri pintu yang ada di ruang tamu . Tak berkunci juga ? Dia ni memang betul-betul tak obses dengan aku ???
Woahhhh
—
Aku berlari sekuat hati dari rumah milik Jungkook . Lol , bukannya ada orang kejar pun . Tapi aku tetap nak lari ! Sebab aku mangsa Jungkook! Aku kena tunjuk yang Jungkook ni suka dekat aku ! Yang dia obses dengan aku ! Yang dia taknak lepaskan aku ! Yang dia—
BAMMMM
Cis,buat malu je.Sebuah kereta melanggarku. Seorang perempuan dan lelaki menghampiriku. " Ya tuhan...eh Nara? Weih sorry Nara ! Semua ni salah aku sebab nak belajar memandu kereta tapi terlanggar kau!"
Aku memegang kepalaku yang berdarah lalu menyoal kepadanya.
" Kau ...siapa ? "" Ya tuhan.. aku cousin kau la ! Aku , Oh Bodoh ! Ni abang aku Oh Sehun ! Tak kan ko tak ingat . Eh dah dah biar aku bawa kau gi hospital "
Oh Bo Doh ?
Dia yang suruh aku berhenti nyanyi dulu tu kan ? D-dia cousin aku? Macam mana...
Apa yang aku nampak ialah ada seorang lelaki berada di belakang mereka berdua...
—
Aku tersedar dari pengsanku. Aku memegang kepalaku yang dibalut.
" Nara ! Kau dah sedar ! " kata Bodoh.
" Bodoh..ye aku dah sedar "Macam mana aku boleh ada cousin?
Bukan ke aku cuma ada ibu , ayah dan abang? Itu pun dah meninggal sebab kemalangan la.." Aku rindu keluarga aku.. "
Kataku lalu mengeluarkan air mata.
Bodoh memegang tanganku lalu mengusapnya ." Sabar la Nara , sejak semenjak ni aku tengok kau dah makin lain. Aku ingat lagi , kita pergi universiti sama , tapi kau buat macam tak kenal aku ... hm . Apa-apa je lah , aku harap kau sabar . Keluarga kau dah pergi sembilan tahun yang lalu, aku harap kau move on— "
" Eh ? Bukan ke diorang kena langgar kereta tahun lepas ? "
" Yang kena langgar tu betul , tapi kemalangan tu dah berlaku sembilan tahun yang lalu lah "
" Eh lepas kemalangan tu , aku tinggal dengan siapa ? "" Apa kau cakap ni Nara ? Kau tinggal dengan aku la . Then kau kata kau nak tinggal seorang lepas kita dah cukup besar "
" W-what— "
Tiba-tiba pintu bilik wad dibuka .
Kelihatan dua orang lelaki dan seorang perempuan. Macam aku kenal perempuan tu ?Aku perasan , wad ni aku seorang je pesakitnya." Im Nara , anda perlu balik semula ke Psychiatrist Hospital Of Seoul setelh melarikan diri dan anda telah dipindahkan ke Ward 453 "
" A-apa semua ni ? "
Baru aku teringat. Nama perempuan tu Jung Haesoo , doktor aku.. Doktor mental aku .
" Terima kasih kerana bekerjasama dengan kami Cik Oh Bodoh dan Doktor Kim..Taehyung. Doktor Jeon , ikat dia sekarang dan bawa dia ke hospital kita "
Aku tersenyum sinis melihat doktor lelaki itu .
THE END
Terima kasih bagi yang masih setia sehingga ke penghujung cerita ini!So... yang tak faham tu ...
> Nara merupakan seorang gadis yang datang dari keluarga yang miskin
↓
> Kerana terlalu stress dengan ejekan dari orang ramai , dia menghidap penyakit mental .
Sebuah penyakit di mana dia selalu berhalusinasi.↓
> Ibu bapa dan abang Nara kemalangan termasuk Nara tetapi hanya Nara yang terselamat.
↓
> Nara tinggal bersama Oh Bodoh , sepupunya dan keluarga Oh Bodoh juga
↓
> Nara selalu menangis dan dihantar ke Hospital Psikiatri dan jatuh cinta dengan seorang doktor lelaki , Doktor Jeon
↓
> Dia mula berhalusinasi yang Doktor Jeon dan Doktor Kim obses dengannya dan mula mereka cerita
↓
> Nara tidak pernah pergi ke mana-mana kolej . Mirae , Seunji dan kejadian di mana Jungkook curang , Jungkook membau segala pakaiannya , dan segala adegan menunjukkan Jungkook dan Taehyung obses kepadanya tidak pernah terjadi kecuali ketika Jungkook yang membawanya ke sebuah parti dan diculik oleh Taehyung dan diambil balik semula oleh Jungkook dan Nara tidak pernah mengandung .
↓
> Itulah yang menyebabkan Nara boleh tahu siapa Edward atau Jungkook tidak kira masa .
Tch. Meh .
_____________
" SAYA MASIH CINTAKAN AWAK NARA!!! "
" Eh...Doktor? "
YOU ARE READING
BAD / MALO || JJK ✓
FanfictionYANDERE! AU Jangan baca please. Awak semua akan cringe dan menyesal. Saya sendiri pun rasa cringe 🗿