10

670 51 2
                                    


Flashback

Taehyung menepuk bahu milik Seunji dari belakang . Seunji menoleh ke belakang dengan muka menyampah.
" Kau nak apa ? "
" Aku nak mintak pertolongan kau sikit ni "

Seunji mengguling matanya , penat .
" Apadia ? " "Kau suka Jungkook en ? "
Pertanyaan Taehyung itu membuatkan Seunji terkaku . "Ma-macam mana kau tau ? "

Taehyung tertawa kecil lalu berkata
" Hak alah , aku tau la . Kau mesti nak jadi girlfriend dia en ? "

Gadis itu mengangguk laju .

" Tapi sekarang ni dengan Nara . Kau tau kan siapa Nara ? "

" Ya aku tau "

" So ... esok aku nak mintak kau tolong letak benda ni dalam air Jungkook . Atau pun bagi dia minum arak sampai mabuk . Sambil - sambil tu ... aku boleh ambil Nara "

Kata Taehyung sambil tersenyum sinis.
" Lagi beberapa minit diorang sampai . Kalau Jungkook tanya mana Nara , cakap dia dah mati dengan aku . Sebab aku nak bawak Nara pergi jauh .. "

Seunji mengangguk perlahan . "Deal?"

" Deal ! "

End flashback

" What ??? TAK MUNGKIN ! "

Seunji memegang lengan milik Jungkook cuma menenangkannya sambil itu boleh menggoda .

" Tak Jungkook , aku tak tipu . Sumpah ! Nara kata dia meluat dengan kau dan suruh  Taehyung hantar dia balik . Diaorang siap cium-cium tau . End up diorang mati terbabas ! "

Seunji mula mengusap-usap dada milik Jungkook yang sedang bernafas berat itu .

" Tak mungkin ... Nara sayangkan aku ! Dia mintak aku mengaku aku boyfriend dia haritu! Mana mayat Nara???"

Air jernih mula keluar dari kelopak mata Jungkook . Gadis yang paling dia sayang dah tak ada ? Betul kah ? Betul ka dia boleh percaya cakap Seunji ?

" K - Kau tipu kan ? Arh , lepas ! Aku nak cari Nara ! Kim Taehyung babi sial bodoh ! "

🌚

Habis segala carutan dikeluarkan dari bibir milik Jungkook . Marahnya tidak dapat dikawal lagi .

" Jom balik "

Ajak Taehyung kepadaku . Aku mengangguk . Aku tak tahu lah , tapi aku dapat rasakan yang aku dah mula rasa selesa dengan Taehyung .

Dia memimpinku membawa ke kereta lalu membukakan pintu kereta untukku . Setelah kami berdua masuk ke dalam kereta , Taehyung memandu keretanya untuk pulang ke rumah .

Aku rasa otak aku ibaratkan otak patrick dan dora yang dicampur dah sekarang ni .

Jungkook yang memandu keretanya mula memegang stereng dengan kuat . Geram tak terkata .

Bibirnya digigit sementara memikirkan Nara .

" aku yakin Nara tak akan buat macam tu dengan aku .. haha , kalau aku jumpa Taehyung ... Aku akan pastikan dia mati "



" Nara ! Teka siapa ? "

Taehyung tiba-tiba menutup mata milikku menggunakan tangan gajahnya . Punya besar tangan !

Aku segera menolak tangannya kasar dari wajahku . Taehyung tertawa kekok .

Taehyung segera melabuhkan diri ke sebelahku di atas sofa ini .

Aku menggulingkan mataku tanda menyampah .

Taehyung tiba-tiba memegang pipiku membuatkan aku terasa sangat jijik .
This bitch is touching me !

" Nara ... "

Taehyung mula mengukirkan senyuman manis membuatkan aku terpaku . Bibirku diusapnya perlahan.

" Terima kasih , terima kasih sebab bertahan dengan saya , "

Serta-merta air mataku jatuh ke pipi.
Aku sedih. Aku layan dia macam sampah , padahal dia yang..selamatkan aku .

Wajahnya mula mendekati wajahku milikku membuatkan aku memegang tangannya yang memegang pipiku .

" Tae-taehyung ? "

" Nara .... I love you "

Bibirnya baru sahaja mahu menyentuh bibir milikku , tetapi aku mengelak .

" Taehyung ! "

Aku segera berdiri . Taehyung , hanya menunduk . Dia tertawa kecil lalu tersenyum tawar lalu menyoal kepadaku.

" N-nara ... Awak tak nak saya ke ? "

Rasa simpati dalam diriku mula menebal .  " M-memang ... dalam dunia ni , tak ada sesiapa pun yang sayangkan saya .... "

Aku duduk kembali ke atas sofa itu lalu memegang tangannya . Air mataku turun lagi .

" Sa-saya sayang awak "





Gais ! Sorry sangat sebab lamaaaaaa tak update . Saya tak ada semangat sekarang ni :(  . Barai mood la katakan . Dah la lewat update , pastu pendek pula hm . Don't worry cer bagi kata² semangat next chap boleh buat pepanjang sikit ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ha vote lah ye para silent readers dan readers .
Ha yg silent readers tu kalau malu nak vote , vote aje la . Pastu japgi delete aktiviti😂😂

Ok ok bye , I love you so muchhhhhheo

masyeo masyeo masyeo 🎵





BAD / MALO || JJK ✓ Where stories live. Discover now