8

847 78 19
                                    


" V - v... "

Dia tiba-tiba meletakkan tangannya ke bahuku lalu mencengkamnya.
Air mataku mula turun menitik-nitik.

" V ... lepaskan saya , please "

HAHAHAHAHHAHAHAHA dramtiknya kau Nara!

" N-nara , saya akan tolong awak , okey ? Saya akan bawa kau lari dari Jungkook . Awak hanya perlu tinggal dengan saya. Dan....kita kahwin "

Nara menggeleng laju .

Masih lagi dia mengingati kenangan silamnya yang hitam itu.

//Flashback//

" Nara ! Please break up dengan Jungkook ! Dia tak sesuai dengan awak , lah ! " kata V membuatkan aku menarik nafas panjang.

Kain sekolahku digosok perlahan lalu aku berdiri menghadapnya.

" No , V , no ! Jungkook tu bff awak la! Dan saya , girlfriend dia ! Awak tak malu ke mintak girlfriend kepada bff awak break up dengan bff awak sendiri ? "

" Tak ! Saya sedar lah saya ni bff dia ! Awak tak sedar ke Jungkook ni selalu sangat control awak , huh ?! "

Aku terdiam. Ada betulnya juga..

" Ha , tengok . Awak nak ada acc Instagram, Facebook , Twitter , Tumblr, Snapchat , Youtube pun dia tak bagi kan ? "

Aku mula menunduk memandang kasut sekolahku yang dibelikan oleh Jungkook . Kasut baru.. ya , Jungkook memang selalu manjakan aku. Tapi kalau sampai masanya , dia akan hukum aku , dera aku , tengking aku .

" Awak dah nampak , Im Nara ? "

Air mataku mula keluar . " Malam ni , ikut saya. Kita pergi tengok perangai Jungkook awak yang sebenar-benarnya "

Aku pantas melihatnya .

" Apa maksud awak ? "

" Malam nanti awak tau " kata V lalu meninggalkan aku seorang.

//end flashback//

" Nara ? Awak setuju ? " soal Taehyung lagi membuatkan aku menangis dengan lebih banyak.

Tiba-tiba dia mengendongku dengan cara 'bridal style' . Aku cuba menjerit malangnya dia sudah menekup mulutku. Perghhh telapak tangan dia besar nak mampus ! Eh sempat lagi kau eh , Nara .

Aku digendong masuk ke dalam keretanya.

Dia membawa kereta pergi ke suatu tempat. Peluhku mula menitik.
" Awak akan tau juga nanti... "

//flashback//

Malam ini ,aku mengikuti V . Nak tau perangai sebenar Jungkook yang macam V katakan.

Sampai sahaja di destinasi , mataku terbeliak . Club malam ?!

" Jom " kata V lalu melilitkan tanganku dengan tangannya .

Aku hanya mengikuti .

" Tu . Awak nampak tak ? Jeon Jungkook kesayangan awak dengan orang lain "

Aku menjelingnya lalu melihat ke arah yang ditunjukkan.

Aku menekup mulutku. Ya , memang tu Jungkook . Sedang berciuman dan bermesra-mesraan .

BAD / MALO || JJK ✓ Where stories live. Discover now