3

1.3K 144 24
                                    


" Benda lahanat apa la haaaa apa tu? Oh, ya  Jungkook tuh haihhh siut tul " aku mengeluh lalu masuk ke dalam rumah.

Beg diletakkan ke atas sofa. Uh huh,buat penat aku je nak mengayuh basikal ke rumah. Apa tu? Haaa Jungkook ada kereta pun still tak reti nak hantar ambil aku ke. Dah la memandai cakap aku ni kekasih dia bahabi tul.

Eomma kata kita kena buat baik dengan semua orang. Wat lek wat pis, aku tak takut lansung dengan si.. apa tu? Ha,Jungkook. Hek eleh setakat perangai manja Kiuki dia tu..eh,Kookie eh? Sorry silap ehek.
Kookie dengan dia punya..apa tu? Ha,Jungkook dadd——uhuk uhuk erm
ha,senang je nak kawal ehe HAHAHA aku ni ambil jurus perubatan  tau aha aha kaupetauuuu.

Kan aku kata,kita kena buat baik ha aku nak gi buat baik la dekat...apa tu? Ha,Jungkook tu. Terasa annoying la pulak erm erm. HAHAHA aku nak gi hantar kuih beras ni. Nak ikut? Jum ah papa jadi jangan roger aku au au.

Jum jum( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aku menekan loceng rumah di sebelahku. Lantak ah,pagar tak kunci ounnn jadi aku pakai masuk je la.
Di depan pintu,aku pun mengetuk la lagi. " Halu halu ada orang takk
hal—— ha ni dia. Saya nak hantar la makanan sikit ni sempena jadi awak punya kekasih HAHAHA ye idok? Awak pun hensem erm apa salahnya,kan? Saya pula cantik auk auk HAHAHA erm . Nah ambik ah "

Aku menayangkan barisan gigiku sambil menatang bekas yang berisi kuih beras itu

OooOoOo       ← (kuih beras )
—————
  ⊂ヽ
   \\  Λ_Λ🌸
    \(  ˘ω˘  )
     > ⌒ |
    /   へ\
    /  / \\
    レ ノ   ヽ_つ
   / /
    / /|
  ( (ヽ
  | |、\
  | 丿    | ⌒)
  | |   |   /
   ノ )        Lノ
(_/

" Jap,kekasih? Masa bila?"

Krakkukkangkang!

Bunyi apa tuh? Oh,tu bunyi hati aku sedang pecahhhjshejdgsnshshshs seriously la?!

" Eyy eyy dia yang minta kita jadi dia punya,dia lupa kita pulak!"

" Eh,masa bila kau nih?"

" Awak ni biar betul?! Ni saya lah,
Im Nara! Takkan tak kenal kut jebon tul laaa " kataku main lepas.

" ...siapa?"

" Apak ah kau tak kenal aku eik? Eeeee saya benci awak!!! eh btw,nak tak kuih ni,awak tanak saya amek eh"

" Jap jap jap, nama aku,
Edward Jk Jeon. Nama kau..?Im Nara?" Soalnya kepadaku.

Dahiku mengerut, Edwad Jeke Jion? Benda bangang apa dia mengarut ni?
" Edwad Jeke Jion? Bukan nama awak..apa tu? Ha, Jeon Jungkook ke? Datang mana Edwad tuh "

" Makcik kau Jeon Jungkook. Nama aku Edward lah. "

Tapi makcik aku hidup aku lagi ke?

" Ouh? Okey..erm nak ke tak?!"

"...nak "

Haaaa,nak pun! Ingatkan tanak!
Aish jshsjsjsjd baru nak makan ah.

Dah la buat malu aku je,lepas ni aku taknak lagi dengan kau! Buat apa la tadi nak tanya-tanya dah makan ke belum sihat ke tak pastu minta jadi gepren. Pala otak dia ah.

——————————————————
●🤓
makin lama macam makin bosan
en en
————— 💎

Yang aku pun bangang, setuju jadi dia punya. Kepala nenek kau lah, Nara. Buat perkara bodoh. Gerik gatai nak ada boyfriend.Sekali dapat bad boy daaa. Sekarang sapa yang malu? Ha,kau tengok tuh.Ada orang tengok-tengok kau. Tak ke bahabi? Aku harap ada la doraemon ke malaikat ke datang amek aku nih bawak gi syurga.

BAD / MALO || JJK ✓ Where stories live. Discover now