- Claro...jako twoi nowi rodzice..ee.. postanowiliśmy wysłać cię do szkoły i ee.. zapisać cię na spotkania u psychologa- powiedziała Iza
- U psychologa? Ja nie potrzebuje go! Dobrze sobie radzę..
- Wiemy Claro.. ale zajęcia dobrze ci zrobią. Zaufaj nam- po chwili odezwał się również Bartek.
- Dobrze- i lekko się uśmiechnęłam
Byliśmy pod mieszkaniem i nagle zauważyłam dwie sylwetki chłopaków.
- Justin, Jackob- podbiegłam do nich i mocno przytuliłam- Tęskniłam.
- My też- powiedzieli w tym samym czasie.
***
Bardzo się cieszyłam z odwiedzin przyjaciół. Dowiedziałam się, że nareszcie pogodzili się co mnie jeszcze bardziej zadowoliło. Po długim spędzeniu z nimi czasu udałam do swojego nowego pokoju nie mogłam się nadziwić,. Wszystko było w tak dopasowany sposób poukładane. Pokój, o którym marzyłam. Ściany były koloru biało-szarego. Łóżko miało odcienie różu a poduszki były w kształcie białych serc. Na biurku w kolorze białym stało małe lustro. Książki i inne małe drobiazgi znajdowały się na Półce koło szafy z ubraniami. Najbardziej przykuła mnie jedna książka.
,, Wspomnienia Rodzinne''
Otworzyłem ją a w środku czytanki był list.
Kochana Claro
Piszemy do ciebie ten list, ponieważ świat nigdy nie był sprawiedliwy. Zło, ból to najczęściej spotykane określenia w dzisiejszych czasach. Pamiętaj Skarbie jeśli coś by nam się stało nie, załamuj się. Zawsze będziemy z tobą na Ziemi, jaki i w niebie. Trzeba żyć dalej.. dlatego stworzyliśmy tą księgę abyś zapisywała wszystkie najważniejsze wspomnienia, które udało ci się uzbierać. W środku dzieła znajdziesz również nasze wspólne zdjęcia, które udało nam się uzbierać.Trzymaj się Claro
Twoi rodzicePierwsza zła skapnęła mi po policzku. Oni by chcieli żebym była silna. Nie mogę ich zawieść. Użalanie się nad sobą nic nie pomoże.
Postanowiłam, że będę żyć i zachowywać, jak każda normalna dziewczyna. Oczywiście to nie zaklei mojej rany w sercu, ale pomoże uciec od mojego wroga, który dręczy mnie.
***Wzięłam do ręki książkę ósmoklasistów. Nie było czasu na powtórzenie materiału a tym bardziej do zajrzania głębiej podręcznika...
CZYTASZ
I Don't want to live ✔️
Roman pour AdolescentsClara Morgan; kiedyś: Pewna Siebie, odważna i energiczna dziewczyna Teraz; Dziewczyna, która nie widzi sensu życia. Po wypadku i śmierci rodziców, totalnie się załamała. Jedynie najbliższe kontakty ma z Justinen, jej najlepszym przyjacielem i Emm...