KÖ "Kanada"

9 5 38
                                    

kadın çok sevdalandı.
adamda sevdi,
belki.
lakin bilirsiniz,
okyanus ile göl hiçbir zaman denk değildir.
kadının tükenişi bu yüzden.

♧♧♧

Kulaklarımı dolduran iğrenç melodiyle gözlerimi araladım. Alarmı kapatırken gözlerimi ovaladım. İçimde bir his vardı ve bugün hiç güzel olmayacaktı.

Telefonu elime alarak saatin erken olmasını aldırmadan Yasemin'i aradım.

Çalıyordu...

Hala çalıyordu...

"Koca kafalı yaratık," diyerek tekrar aradım. Bugünümü Yiğit'le geçirmemem lazımdı. En azından bir kaç sebep bulabilirdim. Eğer Yasemin açsaydı.

İkinci aramamda da açmadığında oflayarak telefonu yanıma yavaş bir şekilde attım.

Bu telefonları süs olsun diyemi taşıyolardı yanlarında merak ediyordum.

Pes etmeyerek telefonu tekrar elime aldım ve son aramalardan Yasemin'i bularak aradım.

Açılacaktı bu telefon!

"Alo?"

"Şükür ya, açabildiniz sonuçta." dedim sinirimi belli etmeye çalışarak.

"Pelin bugün cumartesi, biliyorsun değilmi?" dedi uykulu sesiyle. Aldırış etmeden "hı hı," diyerek mırıldandım bakımlı tırnaklarıma bakarken.

"Lan bizim bugün izin günümüz ne arıyorsun sabahın 8'inde,"

Bağırmasıyla kaşlarım çatıldı. Ne var yani saat 8'se? Bu aramayacağım anlamına gelmiyor.
"Hazırlan, işimiz var." diyerek onu merakda bırakarak aramayı sonlandırdım.

Bir kaç saniye ardından bana geri dönen Yasemin'in aramasını reddettim.

Ve bir tane daha... Kudur köpek.

♧♧♧

Yiğit'ide atlattığım için sevinerek salona ilerledim. Annemin beni görmesiyle gözleri büyüdü.

Ee, ben Pelin Bozdağ. Asla erken kalkmam. Hele haftasonuysa. Annem beni kaldırmak için bir çok kez gelir ve sonunda pes eder kendi irademle kalkmamı beklerdi.

"N'oldu kız?" dedim gülerek.

"Pelin, kızım hasta felanmısın," diyerek alnıma elinin tersiyle dokundu. "Ateşinde yok,"

Elini alnımdan çekerek gülümsedim.
"Yasemin'le bir işimiz varda, o yüzden erken kalktım," diyerek masaya ilerlememle durmam bir oldu.

Ciddimisiniz? Kamera şakası felanmı ya bu? Gerçekmi?

"O...onun ne işi var burda?" dedim kaşlarımla Yiğit'i işaret ederek.

"Yiğit oğlum bugün seni kaçıracağını söyledi," dedi oturan babaannem.

"Yalan söylemiş, yok öyle bir şey"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kelebeğin ÖmrüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin