1.fejezet

161 8 0
                                    

Iszonyatos fejfájásra ébredt s lüktető fejét fogva igen csak elcsodálkozott
, mikor körül nézett és a saját szobájának berendezési tárgyai helyett egy romos épület omladozó falait látta maga körül. Ébredt már az irodában az asztalán a számítógép billentyűzetén fekve és ébredt már egy parkban egy padon fekve másnaposan. Az is előfordult már, hogy a kocsijában aludt. Szóval nem volt számára idegen, hogy nem az otthonában ébred. De most határozottan másra számított. Egy csinos szőke  hálószobájára, vagy egy motel szobára.

-Mi...Mi  történt?-kérdezte gondolatban. - Szét megy a fejem!

A reggeli nap fénye ugyan beszűrődött a szobába, de a méregzőld sötétitö függöny félig el volt húzva az ablak előtt, így a szoba félig- meddig árnyékba burkolozott.A bútorok jól láthatóan nagyon régiek,kopottak voltak. A halvány zöld festék máladozott a falakról s az egykor impozáns tölgyfa ajtón is látszott, hogy eljárt már felette az idő.Az ágy mellett egy kényelmes bordó bársony fotelban egy nő aludt. Gyönyörű ovális keskeny arc szív forma telt ajkak hosszú szempillák és hosszú holló fekete haj zuhatag pihent vállán.Testét egy színben a függönyökhöz passzoló meregzöld levél mintaa takaró fedte de amennyire ki tudta venni terdeit felhúzva alhatott el.Feje pedig kissé hátra billentve támaszkodva pihent a fotel háttámláján. Nem tudta hova tenni a dolgot mint, hogy arra is csak ködösen emlékezett, mi történt előző este. Általában ha egy nő mellett ébred az az ágyban fekszik, rendszerint mezitelenül és akkor tudni is szokta mi és hogyan alakulhatott az éjszakai mulatozása során. Óvatosan kászálódott le az ágyról, bár az fájdalmasan nyöszörögve válaszolt mozdulataira. Az alvó nőre kapta tekintetét és hirtelen még levegőt venni is elfelejtett.De az nem mozdult. Megkönnyebülve fújta ki a benn ragadt levegőt. Nem csapott olyan nagy zajt, hogy felébressze. Nem tudta ugyan tartania kell e tőle, de jobb az óvatosság, ezt alaposan fejébe verték az Akadémián. Főleg ha az ember "olyan" helyzetbe kerül. És ez most határozottan" olyan" helyzetnek tűnt. Tehát óvatos léptekkel indult el az ajtó felé. Ügyelt minden mozdulatára, nehogy véletlenül valamit leverjen. Sikeresen el is jutott az ajtóig anélkül, hogy zajt csapott volna. Azonban amint az ajtó kilincsre tette a kezét összerezzent.

-Én nem tenném!-Hallott egy álmos ugynakkor lágy női hangot.

Visszafordult a hang irányába, ahol az eddig édesdeden alvó, holló fekete szépség aludt. De kezét nem vette le a kilincsről. A nő nagyot nyújtózkodott, majd kicsit megmozgadta elgémberedett nyakát s lassan a férfira emelte tekintetét. Ekkor már nem volt kétséges , hogy nagy bajban van. A nő szemei ugyanis hiába voltak igézően gyönyörű, égszínkék ékköve,láthatóan nem emberi szemek néztek rá. Lassan felkelt a fotelből s lehullott lábairól a zöld takaró. Fekete garbót és magas derekú bő szabású fekete szövetnadrágot viselt ami tökéletesen kihangsulyozta teste vonalát. Nagyot nyelt. Nem volt egy ijedős tipus, de most minden idegszála ordítva jelezte menekülnie kellene. És nem tévedett. Egy szempillantásnyi idő alatt került mellé a nő s fogta le kezét. Csipőjéhez kapott. Ösztönösen vette volna kézbe fegyverét, de szerszámöve nem volt a derekára csatolva. Pedig biztosra vette, hogy felcsatolta mikor előző nap munkába indult.
-Fracba.... - káromkodta el magát gondolatban.
A nő kuncogva emelte ujját szája elé, majd mögé mutatott. Tétován megfordúlt s a másik falon levő ódon ajtóra nézett ami mögötte terpeszkedett . De nem értette mit akarhat a nő, ezért visszaforditotta rá kérdő tekintetét, mire a nő intett kezével, hogy menjen be s mivel látta a férfin, hogy bizonytalan megengedett magának egy biztató mosolyt is és felemelte kezét a férfiról. Az elvette kezét az ajtó kilincsről és a másik ajtóig hátrált, de egy pillanatra sem vette le szemét a nőről. Keze tapogatózva kereste az ajtó kilincset miközben hátát az ajtónak vetette. Mikor rátalált lenyomta s az ajtó nyikorogva engedett. Ő pedig beborult a fürdőbe, mire a nő ismét csak halkan kuncogni kezdett. Élvezte a helyzetet, noha tudta a férfi valószínűleg halálra rémült , azért viselkedik így ami még inkább mulatatta. Mikor a férfi összeszedte magát gyorsan pattant fel ,még mielött a másik bármit is tenné. Előbb a nőt fürkészte, de az nem mozdúlt a szoba bejáratától,majd gyorsan körbe nézett. A felszerelt szerszámövet a pisztolytokkal együtt a törölköző tartóra akasztva találta meg a mosdó mellett. Gyorsan kikapta a pisztolyát a tokból s ellenőrizte a tárat, majd a következő pillanatban a nőre emelte a fegyvert.

 Sötétség HercegnőjeWhere stories live. Discover now