-Miért nem engedték hogy segitsek neki?-kérdezte dühösen Damien miközben a kanapéra fektette Cathryn-t.
-Meghalt volna!....Maga is tudja!-válaszolta Gino halkan.
-El volt foglalva Cathryn-nel, simán lelőhettem volna!
-És persze elfeledkezik a másik kettőről!-jegyezte meg egy sóhajjal Tony.
-Mi van?-fordult felé szúrós tekintettel Damien.
-Mit gondol Lina és Max minek jöttek Darius-sal?Ők a testőrei!Hozzá sem tudott volna érni Lina gyorsabban tépte volna szét magát mint foxi a toll seprűt!Hirtelen kivágódott a kávézó ajtaja s egy filigrán kinai nő lépett be rajta egy nagy orvosi táskával a kezében és sietősen vetette be magát a pult mögötti hátsó szobába.Damien pedig utána lépett.
-Mégis ki maga?-kérdezte gyanakodva.
-Dr.Ann Kim vagyok én láttam el magát is korábban!-válaszolt a nő míg egy gumikesztyűt húzott a kezére s elkezde megvizsgálni Cathrynt.
-Szóval a maga papirját találtam meg a zsebemben!...Meg tudja menteni?
-Nem tudom...-sóhajtotta .Elöbb ki vett egy kis fiolát a táskából s egy kis pálcikát vett ki belőle aminek a végén vatta pamacs volt.Cathryn nyakán lévő sebhez érintve kenetet vett majd elrakta.Azután két egység vért vett elő a táskából és Damien kezébe nyomta.
-Ezeket akassza fel oda!-mutatott a falon lévő akasztóra,majd megdörgölte egy kis fertőtlenitővel Cathryn karját s bevezette a tűt a vénába.Ezután pedig ködszert vett ki a táskájából s a seb lefertőtlenitese után óvatosan bekötötte a harapás helyét.
-Ez segiteni fog?-kérdezte a férfi.Ann megdörgölte csuklójával a homlokát majd valamit még beadott Cathryn-nek azután levette a kesztyűt s egy doboz cigaretta társaságában kisétált a hátsó ajtón.Damien még betakarta Cathryn-t, majd a Doktornő után sietett.
-Nem hallotta amit kérdeztem?-kérdezett rá feldúltan mire a nő kifújt egy adag cigaretta füstőt s közben sóhajtva válaszolt.
-De...hallottam...viszont nem tudok magának választ adni a kerdésére!-felelte majd ismét beleszivott a cigarettába.
-Mi?Hogy mi a fenét hablatyol itt össze?Hogy érti azt, hogy nem tud válaszolni?-zuditotta Damien a nőre kérdések áradatát.Az ismét kifújt egy adag füstöt.
-Nézze Hadnagy!-kezdte majd mély levegőt vett és belekezdett a magyarázatba-Egy átlag ember esetében is kétséges volna ,hogy rendbejön e tekintve ,hogy ki harapta meg!De ő...koránt sem átlagos.Mint félvér ...fogalmam sincs ,hogy most mi fog történni!Ha nem segít a kezelés akkor valószínűsíthető mindannyiunk halála mert biztos lehet benne, hogy a vérszomja egyetlen ember megölésével nem fog csillapodni!
-Mégis mennyi idő míg ez kiderül?-kérdezte Damien a falnak döntve hátát s keresztbefonta karjait maga elött.
-Nos...átlag három nap!De nála nem tudom...-mondta a Doktornő s eltaposta a cigaretta csikket aztán lenyult érte s a hamutartóba dobta.-Vissza kellene mennie dolgozni,a főnöke már biztos rágja a kefét maga miatt!
-Mégis miből gondolja, hogy bármennyire is érdekli mi van velem?-pillantott a nőre kérdő tekintettel a férfi.
Ann vissza sétált a szobába és elővett egy kis rádiót a táskájából és a férfinak adta.Az megnyomta rajta a bekapcsoló gombot mire az elkezdett recsegni s egy beszélgetés hangja hallatszott.
-"Tudja valaki hol van Wolf?"
-"Heart vagyok főnök!A Hill roadon láttam a kocsiját a Jishuku edzőterem előtt!"
-"Keritsék elő azt a nyomorultat, hogy szétrughassam a seggét!Mi a fenének van nála rádio meg mobil ha sosem lehet elérni?"
-"Nyugi főnök még infartust kap!Most nézem a kocsi le van zárva a rádio meg benne van!Mindjárt körülnézek odabennt hátha tudnak róla valamit!"
-Francba...-mondta a férfi és visszaadta a rádiót a Doktornőnek.-Bemegyek az örsre, hogy leordithassa a fejem!
-Ne aggodjon én vigyázok Cathryn-re!-válaszolta a nő s rágyujtott egy újabb szál cigarettára.
-Nem kéne annyit cigiznie!-intette meg Damien elmenőben a válla felett visszafordulva.
-Inkább ez a szar öljön meg mint, hogy egy vámpír vacsorája legyek!-vonta meg vállát a nő.
Damien elkérte Tony kocsiját és elhajtott.Meg sem állt a Jishuku edzőteremig ,ahol a sajátját hagyta.Amikor be akart szállni pont szembe taláta magát Jason Heart nyomozó hadnaggyal.
-Nocsak a tékozló fiú!-jegyezte meg Jason Heart a lépcsőn lefele haladva.
-Mit akarsz Heart?-kérdezte üdvözlés helyett egy lapos pillantással .
-Nos ami azt illeti nehogy azt képzeld, hogy nekem élvezet utánad koslatni csak mert a nagybátyád félti a segged!-érkezett az epés válasz.
-Nem kértem, hogy koslass utánam!Nincs szükségem senki felügyeletére!
-Tsh...Barom...Legalább told be a segged néha napján az örsre vagy hord magadnál azt a rohatd rádiot csezd meg!-morgott sértődötten Jason Heart.
-Vettem ...-érkezett a válasz de mire Jason válaszolhatott volna Damien gázt adott és elhajtott.Végig hajtott a városon majd egy Kfc -s kitérő után az örsre hajtott.Miután leparkolt s bement az örs forgóajtaján már a földszinten hallotta ahogy a nagybátya az emeleten ordibál a nyomozókkal.Egy "Ths..."után ráérősen s unottan lépkedett fel a lepcsőn.Az asztalához érve letette a holmiját majd egy lapos pillantást vetett a vele szemben ülő Jim Harker-re aki most is mint mindig a számítógép monitorjába volt mélyedve ,majd levetette magát a székébe és hanyatt dőlt benne.Persze nem sokáig élvezhette a nyugalmat.
-DAMIEN WOLF AZONNAL TOLD BE A KÉPED AZ IRODÁMBA! -visszhangzott A kapitány üvöltése az emeleten.Damien egy lemondó sóhaj után felkelt a székből s lustán becammogott az irodába ahol nagybátyja már feszülten mászkált fel s alá mint egy ketrecbe zárt vadállat.
-Igen Frank?-kérdezte unottan az iroda üvegfalának dőlve.
-Csukd be az ajtót!-utasitotta a másik feszülten.
-Ha le akarod orditani a fejem azért tök felesleges így is úgy is hallják ha orditasz!
-Na idefigyelj te ...-kezdte vaskos virsli ujját Damien-re szegezve a férfi-A fene egye meg Damien!Megigértem a szüleidnek, hogy vigyázni fogok rád de ha te magasról teszel a szabályokra akkor már nem tudlak megvédeni!Mi ez a kamu kórházi jelentés mi?Mit fogsz mondani a belső ügyosztálynak ha a nyakadra lépnek?
-Nem tudom mi bajod van Frank!
-Nem tudod?Mégegyszer megkérdem....Mi ez a kamu kórhazi jelentés?
-Miből gondolod, hogy az volna?
-Talán abból, hogy utána jártam!
~Banyek!~
-Szóval....hol voltál abban a három napban és ki az a Dr . Ann Kim?
-Dr.Ann Kim egy magán orvos!-válaszolta Damien halálos nyugalommal.Már rég megtanult olyan jól hazudni, hogy szemernyi kétség sem férjen a mondani valójához.
-Egy magán orvos mi?Na és milyen problémád van neked, hogy magán klinikára kellett befeküdnöd?Meg aztán...honnan van neked pénzed magánorvosra?
-Spórolok...
-Na persze...
-Had ne kelljen most magyarázkodnom!Magán jellegű a probléma!-próbálta kimosni magát Damien.
-Na jó...-sóhajtott a másik-Nem mintha el hinném, hogy neked alig túl a harmadik x-en ilyen jellegű bajod volna ,de majd akkor magyarázkodhatsz amikor a belsőellenőrzés a nyakadra lép!És most tűnj a szemem elől és rittyents nekem egy hihető jelentést a nyomozással kapcsolatban vagy biztosra veheted, hogy szétrugom a segged!
-Igenis Kapitány!-emelte kezét homlokához Damien szalutálás képpen majd kifordult az irodából.
-ÉS HOLNAPTÓL JASON HEAR LESZ A TÁRSAD! -kiáltott utána Frank Wolf.
-MI VAN?-kérdezték egyszerre majd egyszerre is reagálták le a dolgot-BANYEK!
-Heh...ennyire azért ne szeressétek egymást!-mondta nevetve Jim Harker amint Damien leült a székébe és elkezdett a számítógépén fájlokat és programokat megnyitni, hogy jelentést tudjon írni.
-A hátam közepére pupnak nem hiányzik az az alak!-válaszolta.
Persze azt még nem tudta ,hogy pontosan mit is hazudjon a jelentésben hiszen azt mégsem írhatta meg ,hogy a keresett vélhetően sorozat gyilkos egy vámpír aki mellesleg lehet már nem is él.Nem beszélhetett Cathryn-ről, sem arról ami történt de valamit mégis csak írnia kellett a jelentésbe.Így hát elkezdett gépelni s közben azon agyalt kire is kellene rávernie az ügyet.Kellett egy bünbak akit bírósag elé állithat vagy agyonlőhet, akkor már úgy sem kérdeznek semmit csak, hogy miért lőtte le aztán meg lezárják az ügyet.Kis idő elteltével megszólalt a mobilja.
-Hello itt Damien Wolf Hadnagy!
-Hadnagy Ann Kim vagyok, beszélnünk kell!-hallotta a vonal másik végéről Kim doktornő hangját.
-Most?
-Van esetleg fontosabb dolga?
-Ami azt illeti jelentést kell írnom...bár...talán maga segithet nekem!Hol és mikor?
-Most azonnal a Kogane Dei -ben!
-Hmm.....inkább jöjjön a patologiára!
-Hogy hova?Minek?
-Majd elmondom...
-Rendben...tizenöt perc és ott vagyok!-mondta a nő és megszakította a vonalat.Damien elmentette és átküldte a kapitánya gépére amit irt majd lezárta a gépet és a slusszkulcsokat a zsebébe sülyesztette a mobiljával együtt.Mikor elindúlt egy fintorral konstatálta, hogy kisérete is akadt.
-Csak nem el akarsz kísérni?-kérdezte a lépcsőn lefele lépkedve.
-Ha már melléd lettem beosztva!
-Tőlem aztán ha oszladozó hullákat akarsz nézegetni!-mondta egy vállránditással Damien .Jól tudta ,hogy Jason Haert nem épp az a fajta ember aki szivesen menne a patológiára hisz még a vér látványától is elájul és fehér köpeny szindrómában is szenved.Amint leértek az alagsorba s Damien beült a szedánba Jason is kinyitotta az anyós ülés ajtaját majd megtorpant.
-Na mi van,nem szállsz be?
-Ebbe a...fertőbe?-kérdezett vissza a férfi undorodva.
-Nos ha akarod tőlem nyugodtan kitakarithatod Mr.Tisztaságmánia de most jó lenne ha eldöntenéd, hogy jössz vagy maradsz !-válaszolta Damien nem törődve a másik megjegyzésével.
-Megyek!Még ha el is kell égetnem a ruháimat a fenébe is!-morogta Jason és beszállt az autóba gondosan ügyelve, hogy minél kevesebb dolgot érintsen.Damien csak egy "Pfff"megnyilvánulással illette majd elnidult.A kórházhoz szinte egyszerre érkeztek meg Kim doktornővel s remélte azonnal leesik a nőnek ,hogy mit mondhat ha meglátja újdonsült társát.Kim doktornő előbb értetlenül nézett a férfira aztán egy aprót bólintott majd belekezdett.A kocsik között haladva.Persze Jason mögöttük kullogott s igyekezett odafigyelni a beszélgetésükre de nem hallott semmi olyat ami nem az üggyel kapcsolatos lett volna.Szeremcsére mint igazságügyi orvosszakértő Ann Kim is ismerte mi több nyomon követte a vámpir támádasok áldozatainak ügyeit így nem okozott gondot számára, hogy felvegye a fonalat.Ám amint a patologia ajtajához értek Jason megtorpant.
-Valami baj van Hadnagy?-kérdezte a doktornő felé fordulva .
-Én aszem inkább itt kint várok!
-Ahogy akarod!-bolintott Damien s a doktornővel együtt beléptek a hullaházba.A doktornő az ügy áldozatainak kartonjával a kezében lépett a hűtökhöz és húzta ki sorra a három halottat majd elkezdte valódi mondandoját.
-Cathryn...hogy is mondjam...nem igen látom annak jelét, hogy rendbejönne!
-Ezt mégis, hogy kell érteni?
-Emlékszik mit mondtam korábban?
A férfi bólintott.
-Nos a helyzet az, hogy Darius egy négyezer éves vámpir!Az összes vámpír őse ha úgy tetszik, aki Cathryn-hez hasonlóan él,és a képességeit tekintve képes más vámpirokat teremteni illetve megváltoztatni.Rajta kivül csak néhány öregebb vámpir képes ujjakat teremteni!
-Aham...na és?
-Nos...Nem tudom mi volt a célja...de Cathryn elkezdett megváltozni!
-Vagyis?
-Vagyis teljes egészében vámpirrá fog válni!Nem tudom mennyit tud róla de Cathryn egy hibrid! Félig ember félig vámpir és kb ...száz éve nem ivott vért!
-Nos azt emlitette, hogy az ereje fele akkora mint kellene lennie amióta nem iszik vért de azt nem tudtam , hogy mióta van ez.Szal...akkor most..ki kell nyirnunk?
-Nem tudom képesek lennénk e rá,mint ahogy azt sem szükség lenne e rá!
-Rendben...-sóhajtotta a férfi-Én most vissza megyek maga meg...segithetne nekem egy kicsit.
-És miben kellene segitenem?-kérdezte a nő kíváncsian.
-Ezeket tudjuk, hogy mi ölte meg de azzal nem állhatok a bíroság elé,szal kéne nekem egy bünbak akit lecsukathatok esetleg feltálalhatok kiteritett hulla gyanánt.
-Értem...nos utána nézek, hogy mit tehetek!Van egy két olyan illető Darius mellett akik alkalmasak lennének erre a célra,csak adjon nekem nehány napot míg elintézek pár dolgot!
-Gondolom jobb ha nem tudom...igaz?
-Ahogy mondja hadnagy!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sötétség Hercegnője
Про вампировEmbernek született,de vére sötét titkot rejt,mit maga is igyekszik megtagadni...