8.fejezet

31 3 0
                                    

Még korán volt mikor a Kogane Dei kávézó bejárata előtt leparkolt a szedán.Damien és Jason kiszálltak s Damien lezárta a kocsit.Az ajtóhóz lépve még mindig a "Technikai okok miatt zárva" felirat lógott.

-Na most mi van?-kérdezte Jason.

-Semmi...hátul megyünk be!-válaszolta egy vállránditással Damien.

Ellépve Jason mellett megkerülte az épületet.Jason fejét ingatta ugyan de mégis utána ment.

-Várj már!-kiáltott utána.

-Most mi van ?-állt meg s fordult vissza Damien egy pillanatra.

-Ezt azért át kellene gondolni!Mi van ha már olyan ?

-Mondtam....erre gondolni sem akarok!-legyintett Damien s a hatsó ajtó nyitó gombjára tette a kezét.Elforditotta azt s egy duplacsövű puskával nézett farkasszemet.

-Hé!Csak én vagyok!-emelte kezét megadóan s Gino nagyot sóhajtva engedte le a puskát majd félreállt az ajtóból,hogy a két férfi beléphessen a szük kis helyiségbe.-Történt valami míg elvoltam?

-Hát elég mozgalmas éjszakánk volt!-válaszolta Gino s letette a fal mellé a puskát.

Jason végig mérte Gino-t s a férfihez lépve azonnal harapásnyomokat keresett.

-Megharapták?

-Nem...de elég necces volt!

-Hol van az eü doboz?-kérdezte miután a férfi minden sérülését szemügyre vette.

-A szekrényben ...-mutatott az emlitett bútordarabra Gino.

Jason bólintott s a kanapé mellett ellépve Cathrin-re siklott tekintete akit épp Damien vett szemügyre.

-Vele mi van?-kérdezte miközben a szekrényt kinyitva az eü dobozt kereste s végül a legfelső polcon meg is taláta a piros -fehér dobozt.

Damien keze Cathrin arcán volt s jobbra ballra forgatva fejét füleit nézegette, hisz már tudta milyen testi változások jöhetnek szóba.

-Egyenlőre semmi!-érkezett a válasz.

Jason bólintott, majd becsukta a szekrény ajtaját s letette az eü dobozt az asztalra ,majd felpattintotta a tetejet s kivett belőle néhany gézpárnát ,ragtapaszt és sebfertőtlenítőt s Gino-hoz lépett ,majd leültette a férfit egy székre hogy ellátsa sebeit.

-Magát aztán rendesen elintézték!-jegyezte meg a férfi egyik sebét tisztogatva bal karján.

-Maguk sem néznek ki jobban!-mosolygott Gino fáradtan.

-Tony-val mi van?-kérdezett rá Damien ,hisz nem látta a férfit sehol.

-Nem tudom!De remélem minden rendben...Nem halottam semmit az emeletről!-válaszolta komoran Gino.

-Azóta nem is járt fent?-nézett a férfira kérdőn Damien.

Gino csak a fejét ingatta.

-Tudom hogy a fiam de rettegek attól hogy.... ha meg harapták...nem tudnám megölni!-sóhajtotta.

-Jól van!Megyek megnézem!-sóhajtotta Damien.

A kávézó ajtaját kinyitva felpatitotta a pisztolytokot a derekán és kezébe vette a Beretta-t óvatosan nézett körbe a kávézóban.De néhány kitört ablakon s felborúlt asztalon kívül semmit nem látott.A csigalépcsőhöz ment majd a pisztojt maga előtt tartva óvatosan elindult felfelé fokról fokra.

-Tony!-szólitotta a másikat de nem érkezett válasz

Ahogy felért a lépcső tetejére az ajtóra tette kezét s elforditotta a nyitogombját majd lassan belökte az ajtót.Belépett a lakásba majd lassan körül vezette tekintetét s keze szemével egyszere mozgott.Végül vissza csukta az ajtót s szomorúan sóhajtva indult el a lépcső fokain lefelé.A pisztojt visszatette a tokba s a pult mögé lépve elindította a kávéfőzőt ,majd benyitott a hátsó szobába.

 Sötétség HercegnőjeOnde histórias criam vida. Descubra agora