Levi 👁
Igazán furcsán érzem magam mostanában. Mindig Eren gyönyörű arca van szemem előtt. Többször gondolkoztam a nemi identitásomon, de ténylegesen nem lehetek meleg. Az összes többi fiú egyáltalán nem érdekel. Eren viszont egyre jobban. Tudom hogy meleg és nagyon sajnálom hogy az emberek nem tudják felfogni, hogy erről nem tehet. Mióta "megmentettem" egészen sokat szoktunk beszélgetni. Imádom amikor mosolyog. Anyukámmm azok a szemekkk..jó isten, gyönyörű. Viszont nem szabad ennyit gondolkoznom rajta, mert szükösödik a nadrágomba lévő hely.
Péntek
Beérve a suliba ahova amúgy jobb járni ha velem van Eren, megpillantom a barátaim. Eren egy padon ül egyedül. A barátaim elkezdtek nekem kiabálni amire Eren is felkapta a fejét. Nah igen most jön az a rész amikor választani kell. Egyértelműen Eren a válaszom és mégha akarnék se tudnék rajta változtatni. Lábaim maguktól vezetnek oda hozzá. Ezután egy mosolyt megeresztve csúszik távolabb, hogy nekem is legyen hely.
-Szia Eren. - mondtam
-Szia Le..vi - dadogta Eren.
-Mi lesz az első órád?-mondtam
-Biológia , és neked? - mondta
-Földrajz. - mondtam szomorúan
-Mennem kell Levi. - Mondta Eren, de én nem hagytam hogy elmenjen, csuklóját megfogva húztam magamhoz közelebb majd egy kisebb puszit nyomtam homlokára.
,, Itt még nem tudtam hogy egy az apró puszi határozza meg a jövőm. A közös jövőnket. ''