14.rész

1.4K 72 1
                                    

Ármin szemszöge

Ez az én időm. Most végre van egy tünemény aki viszonozza az érzéseim. Eszméletlen érzés tudni, hogy egy ilyen embernek mint nekem is jár a szerelem. Hiszen én csak szerelmes vagyok egy angyalba? És ennél már csak az a jobb, hogy ő ezt viszonozza. Még nekem is hihetetlen. Viszont túl sok időm nincs gondolkozni. Amon puha kezeit megfogva kezdem húzni a suli wc felé. Ohh anyám még a kezei is tökéletesek...

Amon szemszöge

Csak sétálok a fiú után. Fogalmam sincs mi lesz ha oda érünk. Nem túl hosszú táv most mégis olyan hosszúnak tűnik. Biztosan a wc-be megyünk hiszen a termeket már elhagytuk. Annyira puha keze van. Ahw..biztosan minden ilyen tökéletes rajta

Ármin szemszöge

Az ajtót kinyitva gyors körülnézek. Kezem még mindig Amon mancsát szorongatja. Belépve egy üres fülkébe egészen a külső falig tolom Amont. Nem ellenkezik. Inkább a kíváncsiság ami látható rajta. A gyönyörű szemeibe pillantva kezdek egyre közelebb hajolni hozzá. Egyáltalán nem próbál meg arrébb húzódni. És végre megérzem finom ajkait enyémen. Pontosan olyan mint elképzeltem...

Amon szemszöge

Annyira gyorsan történt minden. Ármin egyre közelebb hajolt aztán már csak annyit veszek észre, hogy vadul faljuk egymást. Milyen régóta vártam már erre a pillanatra. Levegőhiány miatt sajnos el kellett válnunk egymástól. Csakh állunk mélyen egymás szemeibe elveszve. A száját néhányszor szólásra nyitotta, de egy hang sem jött ki. Egy halk torokköszörülés majd ajkait végre elhagyta az a néhány szó amire már olyam régóta vártam...

-Amon leszel a barátom?

Halikaa emberek. Most csak egy ilyen rövid részre futotta. Sajnálom a helyesírási hibákat. Köszönöm a sok új olvasót ❤️

The only meaning of my life Onde histórias criam vida. Descubra agora