Sehun beni ilgilendirir.

3.1K 259 103
                                    

Jongdae:

Kai?

Kai:

Dalga mı geçiyorsun lan sen benimle?

Hala bana yazabiliyor musun?

Jongdae:

Ne demek bu?

Asıl bunu benim yapmam gerekirdi.

Kai:

Ben seni aldatmadım.

Jongdae:

Ben seni aldattım mı?

Ah doğru, aldatmak için senin beni sevmiş olman gerekiyordu.

Ama ne tesadüf? İlişkimizin ilk gününden beri beni sevmiyordun.

Kai:

Kendini aklamak için suçu benim üzerime mi atacaksın?

Hadi ama Dae. Eskidi bu numara.

Jongdae:

Sen beni hiç sevmedin, beni bir kere olsun öpmedin, bir kere olsun sarılmadın.

Hiç aşık gibi konuşmadın, gözlerime gülmedin. Sen benim yanımda hiç gülmedin ki Jongin.

Ben senin ne kahkahanı ne de kıkırdamanı biliyorum.

Tek suçlu ben miyim? Eğer ben isem söyle. Özür dilerim, tek suçlu gerçekten bensem.

Kai:

Sana çıkma teklifi ettiğim andan beri biliyordun.

Canımın ne kadar yandığını biliyordun.

Seninki de yanıyordu.

Baekhyun'u seviyordun çünkü, o da gitti Sehun'a etti teklifi. Sen sevdiğini kaybettin, benden ise en yakın arkadaşımı aldı o herif.

Benden Sehun'umu aldı. Benden canımın içini aldı.

İkimizinde canı yanıyordu. Bana ihtiyaç duyduğunu söyledin, yaralarımı sarmaya çalıştın. Bizim ilişkimizde merhamet vardı. Bizim ilişkimiz bu yüzden başladı.

Baekhyun ise Sehun'u sadece beğeniyordu. Şimdi aklı başına geldi, başından beri Sehun'u sevmediğini anladı. Aslında hep seni sevdiğini fark etti.

Ne var biliyor musunuz? Ben ilk seferimde Sehun'u size kaptırdım. Ama hayır ikinci sefer de asla, asla onu kandırmanıza izin veremezdim.

Jongdae:

Sehun öğrendi, sevgilisinin ihanetini öğrendi.

Bana kalırsa o da sevmiyor Baekhyun'u. Kendisi de biliyor ama kaldıramadı. Senin gibi duygusuz biri değil o.

Sehun'un canı yanıyor. Sessizce ayrılacaktı Baekhyun. Sehun'un da canı yanmayacaktı.

Mutlu musun? Hala mutlu musun bunu yaptığına?

Ayrıca arkadaşım deyip durma, Sehun'a yanık olduğunu hepimiz biliyoruz. Ne sandın? Sehun kadar kör olduğumuzu mu?

Kör olan kör görür, sen Sehun'a bakarken parlayan o gözlerini.

Kai:

Sehun beni ilgilendirir, seni değil.

Onu canı yanıyorsa, ben sararım onu. Kırık kalbini ben onarırım ellerimle.

Söyle o ihanet ortağına, ikinizde defolup gidin hayatımızdan.

Size ihtiyacımız yok, asla olmadı. Bizim hep birbirimize ihtiyacımız vardı.

Yanlış yerlerde aradık sadece. Çok yanlış yerlerde aradık.

Görüldü

+++

+++

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yorgun Denizler Usanmış, Fırtınadan|| Sekai textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin