Çok değil birkaç dakika önce Jongin instagram canlı yayını açtı, çok mutlu görünüyordu.
Birkaç aptal gelmeden hemen önceye kadar.
JENKAI, THEY ARE STILL DATING tarzında yorumlardan hemen önce.
Kardeşim başından beri lanet bir skandaldı bu, bugün 7. Yıl dönümümüz ama sizin derdinize bak tükürürüm böyle işe ya. Jongin sonra kapattı zaten 5 dakika sürdü yayın.
Hepinizden nefret ediyorum, Jongin'i üzen herkesten nefret ediyorum.
×××
Kim Kai:
Hey, sen.
İyi misin?
Bir gittin pir gittin, yazmıyorsun da.
Sehun:
Umrundaymışım gibi konuşma.
Kim Kai:
Baya umrumda değilsin o yüzden yazıyorum zaten.
Sehun:
Jongin.
Kim Kai:
Efendim?
Sehun:
Ben şey... bir şey soracağım sana.
Kim Kai:
Dinliyorum
Sehun:
Jongdae çok güzel değil mi? Yani acayip güzel gülüyor, güzel şiir yazıyor, güzel resim yapıyor, sesi güzel. Jongdae'ye dair her şey çok güzel.
Baekhyun'un ise güzelliğe zaafı var, biliyorsun.
Belki de bu yüzden onu seçti, yani Jongdae fazla güzel ve güzellik takıntısı olan herkes onu sevebilir.
Belki de Baekhyun'u suçlamamalıyım.
Kim Kai:Böyle saçma bir düşünceye kapılacağını biliyordum zaten, bir kere yanılt beni Hun.
Ayrıca Baekhyun'un güzelliğe zaafı falan yok. Nereden duyuyorsun bunları sen?
Tanımıyorsun bile onu doğru düzgün.
Sehun:
Artık değiliz ama biz sevgiliydik, Jongin. Baek ve ben iki yıl çıktık.
Nasıl tanımam onu?
Kim Kai:
Aptal mısın sen?
Sehun:
Yine ne yaptım?
Doğru aptalım, mal gibi sana yazıyorum. Delirdim kimsesizlikten geldim düşmanıma yazıyorum.
Eski dosttan çok güzel düşman oluyor biliyor musun?
Kim Kai:
Sehun,
Sehun:
Ne var?
Kim Kai:
Baekhyun'un güzelliğe zaafı falan yok.
Sen sadece aldatılma psikolojisi ile bu düşünceye kapıldın. Ona gitti diye böyle düşünüyorsun.
Herkes düşünür, gururun incildi sonuçta.
Ayrıca Jongdae güzel bile değil.
Sehun:
Bana kör diyene bak. Senin gözlerde sorun var sanırım.
Jongdae mi güzel değil? Aynı Jongdae'den bahsetmiyoruz galiba.
Hem sen ne anlarsın güzellikten? Sen ne bilirsin kim güzel kim çirkin?
Kimi beğendin ki sen bu zamana dek? Her önüne gelene burun kıvırdın.
Kim Kai:
Ben ne mi anlarım? Ben ne mi anlarım güzellikten?
En iyi ben anlarım güzellikten.
Ben seni tattım, Oh Sehun. Ben zirveyi sende gördüm.
Sen anlamazsın tabii, Sehun hiç senin dizlerinde uyuyakalmadı. Sen hiç kitap okurken dışardan görmedin kendini.
Empati kuramazsın, sen hiç iltifat alınca ne tepki vereceğini bilemeyip çileğe dönen, benim boynuma saklanan kendini dışardan seyretmedin ki.
Ben, güzellik kavramını seninle öğrendim. Ben güzelliği sende demledim, Sehun.
Senden sonrası hiçbir zaman kesmedi beni.
Bir kelimeyi kimde anlamlandırırsan, gözlerini o boyuyor. Diğerlerini görüyor mu ki gözlerim de, Jongdae güzelmiş?
Görüldü
+++
&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yorgun Denizler Usanmış, Fırtınadan|| Sekai texting
FanfictionKim Kai: Söyle o sevgiline, sevgilimden uzak dursun. [Crossing Lines] 21.06.19 Kaihun #1, Sekai #4