Birkaç okuyucuma sözüm vardı, düğün yapacağım diye. Hiç içime sinmedi ama burada işte, umarım seversiniz 💜
+++
"Kımıldama, saçların bozulacak."
Johnny, yerinde rahat durmayan gencin omuzlarına baskı uygulayarak olduğu yerde kalmasını sağladı çünkü Sehun titriyor ve bir o yana bir bu yana sallanıyordu. Johnny nihayet durdurabildiği çocuğun omzundaki ellerini çekip biraz yamulmuş olan papyonunu düzeltti. Sehun siyah takımın içerisinde oldukça iyi görünüyordu.
Siyah saçları yukarı doğru özenle taranmış ve geniş alnı açığa çıkarılmıştı. Küçük gözlerinin üzerine ince bir eyeliner çekilmişti, bunu Baekhyun yapmıştı zira genç adam cetvelle çizer gibi çekebiliyordu. Sehun'un derinlik kazanan gözlerinin üzerine ise oldukça hafif bir katman ışıltılı, tatlı şeftali-pembe renklerinde likit bir far sürmüştü. Son olarakta ince dudakları daha da çekici kılmak için naif ve yalnızca ışıltı veren bir parlatıcı kullanılmıştı. Böylece Sehun parıldıyordu.
"Sakin falan olamam, evleniyorum. Evleniyorum Johnny, ben evleniyorum. Hala inanamıyorum, az sonra evleneceğim. Kim Sehun olacağım."
Sehun bunları daha çok kendisi kabul ettirmeye çalışır gibi söylediğinde Johnny anlayışla başını salladı. Anlayabiliyordu. Daha önce hiç evlenmese bile dostlarının evliliği için çok heyecanlıydı. Kendisi bu haldeyken Sehun'u hayal edemiyordu. Yıllardır aşık olduğu en yakın arkadaşı önce onu sevdiğini söylemişti, şimdi ise onunla evleniyordu. Johnny bunun ne kadar büyük bir şans olduğunun farkındaydı, herkesin başına gelebilecek türde bir olay değildi.
"Anlıyorum Sehun ama herkes içerde, daha fazla beklersek geç kalacağız. Ah tabii, birde Jongin'in şuan kürsüde tek başına seni beklediği gerçeği vardı. Bak onu tamamen unutmuşum."
Johnny iğneleyici ses tonu ile konuştuğunda Sehun zaten dar olan odada daha da boğuluyordu. Her şey hazırdı ama Sehun değildi. Derin bir nefes aldı. Az sonra hayatını esmer oğlanınkine katacaktı. Her gece onu öperek uyuyacak ve her sabah onun yüzü ile uyanacaktı. Aynı hayatı, evi, odayı ve hatta yatağı paylaşacaklardı.
Bu çok heyecan vericiydi ve Sehun hayali ile bile deliriyordu. Jongin onun için en ideal eşti. Öyleydi öyle olmasına ama Sehun ürküyordu da. Biriyle hayatını birleştirme fikri onu geriyordu. Sehun titremesine engel olamadı. Johnny bunu fark etti ve kafasını tavana doğru kaldırıp sabır diledi. Aylardır bunu bekliyorlardı ve Sehun klasik bir korku için vazgeçemezdi. Derin bir nefes alıp yakın arkadaşına döndü. Bir elini destek verir gibi omzuna koydu.
"Bak Sehun, evliliğin ne kadar ciddi bir mesele olduğunu biliyorum. Pekala kolay olmayacak, ömrünün geri kalanına birini katacaksın ve bu kesinlikle kolay olmayacak. Zorlanacaksın, alışman gerekecek, ileride evlat sahibi olacaksın ve işler iyice zorlaşacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yorgun Denizler Usanmış, Fırtınadan|| Sekai texting
FanficKim Kai: Söyle o sevgiline, sevgilimden uzak dursun. [Crossing Lines] 21.06.19 Kaihun #1, Sekai #4