Ben dikkat ederim sana.

2.1K 174 105
                                    

Sehun:

Annemi aramışsın.

Jongin:

HUH SONUNDA, İYİSİN DEĞİL Mİ?

Sehun:

İyiyim de şey, ben en son Xiumin hyunga sarılıyordum gerisi yok bende.

Neden evdeyim ben şuan? Neden uaznıyorum ki?

Sonra ne oldu?

Jongin:

Annen anlatmadı mı? Neyse.

En son sen ağlama krizine girdin hepimiz korktuk.

Xiumin hyungun kucağına bayıldın bir anda. Telaşla bende tutmaya çalıştım bu sefer benim kucağıma düştün.

Seni öyle gören hyungumda ağlamaya başladı.

Ortalık karıştı bir anda herkes birbirine girdi panikle.

Taemin yine en mantıklı birey olarak arabayı açtı apar topar seni taşıdık. Ellerim nasıl titredi hatırlıyorum Sehun senin yüzünden kalpten gidecektim.

Xiumin Hyung bende geleyim diye ısrar etti ama görev saati yaklaşıyordu kırk tembih etti arayın diye. Herkesle hızla selamlaştık, biz gidince de Hyung gitti galiba.

Ev Jongdae'ye kaldı bu arada aralarındaki o bağı biliyorsun, tabii hyung binbir tembih etti evime iyi bak diye.

Hyeyeon noona aradı az önce, seni sordu. Hala oradalarmış ama Hyung gitmiş. Haber bekliyorlar benden.

Sen boşver bunları, iyisin değil mi?

Kalayım diye çok ısrar ettim ama annen dinlensin deyince gitmem gerekti. Özür dilerim.

Seni görmeye geleceğim tamam mı?

Sehun:

Ne yani hyung gitti mi şimdi?

Of nefret ediyorum kendimden mahvettim o ortamı...

Jongin:

Sehun saçmalama. Elinde değildi.

Yine de beni çok korkuttun. Bir an seni kaybettim sandım. Kollarım arasındaki bedeninin o görüntüsünü asla unutmayacağım.

Seni kaybetme fikrine bile dayanamam ben, Oh Sehun.

Sen kendinden nefret etsen bile ben deli gibi seveceğim seni o yüzden şimdi sağlığına odaklan.

Sehun:

Özür dilerim Jongin.

Seni öyle hissettirmek istememiştim.

Yemin ederim, yalnızca hyunga çok düşkünüm biliyorsun her gece onun içinde dua ediyorum.

Şimdi ise o gidecek ve ben bir an tutamadım kendimi.

Jongin:

Biliyorum güzelim.

Sen şimdilik dikkat et kendine.

Yoldayım ben geliyorum size.

Varınca ben dikkat ederim sana.

Sehun:

nE?

Bize mi geliyrishsun şdmi mi?

Ay durs bi dakiak

Jongin:

Bir dakika sen beni istemiyor musun şimdi?

Sehun:

Yok öyde değild

Jongin:

Sen niye yanlış yazıyorsun yine?

Sokağın başındaki marketin oradayım, gelirken bir şey alayım mı bu arada?

Sehun:

Kask falan al, panikle yüzüne yumruk falan atarım baya güzel çocuksun yazık ederim sana şimdi|

Kask falan al|

Bu mesajı sildiniz

Yok yok bir şey istemem.

Jongin:

Ben sana yeterim zaten, öylesine sormuştum.

Görüldü

+++

Aklımda eğlenceli bir texting kurgusu var. Markhyuck ya da Chansoo ya da Baekchen yazsam okur musunuz?

Öneri ship kabul ediyorum aklınız da varsa :) ♡

Yorgun Denizler Usanmış, Fırtınadan|| Sekai textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin