1.

535 11 2
                                    

Měla bych se asi představit co?
Jmenuji se Lea Lavi, je mi 17 let a studuji druhým rokem na střední škole. Nevím co asi jinak říci. Můj život je spíše k pláči.
Začalo to tím, když mi zemřeli rodiče. Bylo mi pět let a vidět svoje rodice ležet v jejich vlastní krvi bylo na mě moc. Od te doby se bojím krve. Existuje vůbec taková fobie?

Musela jsem k svému strýčkovi, který  si vzal velice přísnou ženu. Nechci ji říkat teta. Není ke mne totiž milá.
Bohužel jsem tam spíše jak otrok. Furt: "Leo! Dones noviny! Leo! Dojdi k sousedce do sůl! A Leo! A Leo!" Furt jedno a to samé. A můžu něco říci? Nemohu, protože otroci nemají prava ne? Alespoň jsme se to tak učili.

Kde žiju?  V Německu. Překvapivě mám celkem velký pokoj, ale skoro prázdný. Postel a skříň je jedine co tu mám. Snim ale o tom, ze jednou pojedu do Brazílie a koupím si tam byt kde bude všechno plné dekoraci a květin. Predtim jsem bydlela v Československu ale poté co se stalo ,to s temi rodiči, už tam nejsem. Chtěla bych se tam podívat.

Kdybych sebe měla popsat, popsala bych se jako troska. Hnědé vlasy, které Furt vypadají jako mastné a nevím proč. Obličej plný pupinků a bohužel mám i hrozny šatník. Co z toho mohl vzniknout? Chápete správně. Šikana.

"Hej! Šeredo!"

Už to začíná......

Pomáhala jsem Mengelemu s pokusyKde žijí příběhy. Začni objevovat